Gjest Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Har hele tiden trodd at rier skal knipe (som mensensmerter eller mageknip, eller en blanding), men no begynner jeg å bli usikker på hva jeg kjenner her... Jeg får harde kynnere, og da stikker det ganske lang nede, mellom mage og underliv... Er det bare modning eller? hvorfor kommer det akkurat når jeg har kynner? Er ubehagelig, men tror liksom ikke helt at det er rier da... Er 5 dager over tiden, så håper jo noe skal skje egentlig... Tror jeg skal begynne å ta tiden mellom for sikkerhets skyld, men vedlig snilt hvis noen som har hatt rier kunne svart om dette kan være rier, eller om rier skal knipe mer slik jeg trodde...?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Det kan godt være rier... det er litt forskjellig i begynnelsen. Prøv å gå litt rundt....gir det seg er rdet ikke rier men tar de seg opp si begynne å telle.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Har begynt å telle, men de er litt uregelmessige...ikke så veldig, men litt... håper de blir vondere så det ikke er noen tvil da. Ingen flere med noen erfaringer? Skal de virkelig stikke mer enn de kniper?
Naturlig80 Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jeg føler at jeg har AKKURAT det samme som deg nå! Det stikker i underlivet, og ga seg litt da jeg stod opp (prøvde å sove men det var umulig!) Nå har jeg varmeflaske i ryggen og slapper av litt mer så det er ikke såååå vondt som i sted. Men det skyter plutselig til ned og da gjør det skikkelig vondt... Tør ikke håpe for mye her da...
Gjest Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Hmmm... Hvor er du i forhold til termin da? Her gjør det egentlig mer vondt hvis jeg reiser meg og går. Skulle likt å vite hva det er, så hvis det fortsetter utover natten og blir regelmessig må jeg ta meg en tlf tror jeg. Men er liksom ikke SÅ vondt heller, mer ubehagelig, så kan godt bli litt vondere også... Litt dumt å reise halvannen time til sykehuset, og så er det ikke rier. Har sykehus 20 min unna også da, så lurer på om det går an å kanskje sjekke det der for så å dra videre til det andre sykehuset hvis det virkelig er rier... Skal til jordmor halv ti i morgen og, så går jo an å vente til det, men litt skummelt hvis det tar seg veldig opp i natt...
Naturlig80 Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Jeg er 40 uker og 3 dager i dag, torsdag! Er ikke helt klar for sykehus med det første, men jeg må jo innrømme at jeg lurer på om dette kan være noe da... Akkurat nå roet det seg litt, men jeg får reise meg og se hva som skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå