Gå til innhold

ISBiiiiiiiiiiiiiiiTER:D

Siza m/prinsesse og juleprins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aaaah, måååå bare knaske isbiter hver dag!! Går med minst en pose isbiter daglig, hvis ikke mer... Hehe... Synes det er snadder!! Beste drikken jeg veit er kaldt vann med isbiter, men blir jo litt kald av det da... Så har naturligvis et lite opphold mellom hvert glass....

Aiii... Noen andre med spesielle lyster nå mot slutten da? Har 19 dager igjen til termin, og har digga isbite-knasking de siste 2 mnd tror jeg... :P

Må faktisk gå å lage meg et glass med isvann nå.. Med et begrensa antall isbiter nå da... Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. er helt GAL etter isbiter selv, så kjenner meg veldig igjen i innlegget ditt!! Hele fryseren er full (nå er jo riktignok ikke fryseren vår så veldig stor..) I tillegg har jeg superdilla på grønn/gule kalde epler. Helst de fra Rema! hehe.. Føler jeg har sluppet veldig billig unna, for hverken isbiter eller epler er vell direkte usunt:p Har 59 dager igjen..

Skrevet

jeg kjøpte meg isbitmaskin for 1 mnd. siden, noe av det beste kjøpet i mitt liv!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nå kjenner jeg meg veldig igjen :o)

MÅ ha Isbiter hver dag...

Sambo blir helt sprø av knaskingen min..:P

Skulle egentlig kjøpe kjøleskap m/isbitmaskin, men kjøkkenet i den nye leiligheten er litt for lite til det store kjøleskapet :/

og siden det er så kjedelig å fylle så mange poser med isbiter, så kjøper jeg slike store poser med 100 ferdigfryste isbiter i...den er borte iløpet av 1 dag- Max 2....ELSKER isbiter :-D

Skrevet

Henger meg på isbitdilla. Knasker i vei til hodet fryser! Mannen min hater det og 2 åringen har samme dilla som mamma... så søtt. Trodde det var bare jeg som hadde det slik, det smaker jo ingenting så det er jo egentlig helt sykt at man kan ha dilla på det!

Skrevet

100 ferdigfryste isbiter, HVOR??? :) Her på den lokale Kiwi´n har de ikke no sånt fancy, for butikken er litt liten til alt i grunn...

Vi har kjølehjørne, så vi fikk heller ikke hatt kjøleskap med isbitemaskin i døra.. :/

Isbitmaskin skal jeg ønske meg til jul!!!! Hehe... :P Går med litt mange poser med isbiter, å det er kjedelig å fylle de posene støtt ja........ :P

Jammi... Må nesten lage meg et stort glass nå:)

Skrevet

kosta litt over 1000kr på smartclub den jeg har(tilbud) så jeg måtte nesten slå til! heheh

VERDT HVER KRONE!!!!!!

Skrevet

Hehe. Sitter her med stort et glass vann fullt av isbiter og litt vann... Det er så godt!! Har sånn amerikansk kjøleskap vi da, med isbitmaskin, og den brukes veldig flittig for tida kan man si :) - Så nå tror jeg jeg må legge innpå litt mer ved i ovnen ;)

Skrevet

på mc donalds har de utrolig gode isbiter.. de er små og flate sånn at det går an å tygge et helt glass om gangen. Vi handler aldri der til vanlig, og de tar ikke betaling for et halvlitersglass med bare isbiter. det er kjempeflaut, føler at de kan se hvor syk og desperat jeg er. prøver å finne ny ekspeditør hver gang, men når jeg har fått kloa i et glass..... ÅÅ det er en nytelse!

Skrevet

Hmmm misunnelig på de kjøleskapene føler jeg..... :P

Men det må vel bli isbitmaskin på meg en vakker dag..

Blomster og bier:

Smart club ja, er liksom ikke innover der så ofte at det gjør noe, men skal nok alltids finne noen på tilbud i nærheten her... :)

Skrevet

her knaskes det isbiter i store mengder;) har kjøleskap med isbitmaskin så det er jo ganske kjekt da!!

har også i det siste fått litt dilla på lukter.. som eksos og bensin.. kjipt det da..:S menmen.. sånn er det da..:P

kjeller lukt med en anelse skyllemiddel er ikke så værst det heller;)

Skrevet

mmmm....isbiter, det er godt det... har sånn kjøleskap med crushed ice funksjon.. spiser sikkert en kilo med knust is om dagen...minst..

og så har jeg så lyst til å spise snø...den ser så perfekt og god ut!!

ellers å er det marsipangris med sjokoladetrekk som er den store helten!!!

Skrevet

pleier å drikke en boks med cola fordelt på 4 glass med isbiter...altså det er ikke mye cola om gangen gitt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...