Pysjen Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Ingen tvil om at egget har klekka;-) Dette blir så spennende! Kryss og tvers, armer og ben;-)
Tasselur Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hehe, takk, takk. ; ) Er ganske så fornøyd selv, mye klarere kurve enn forrige pp, og så har jeg begynt å skjønne hvordan tempen skal oppføre seg rundt el. Hoff, blir litt for spennende, ja. Det som blir ille er hvis lutealfasen blir lenger, uten at det har skjedd noe mer... Da blir håpet stort, da. Med dertil hørende mageplask... Men samtidig så vil jeg jo gjerne ha lenger lf uansett! Må la være å krysse beina om noen ukers tid, da, vil jo gjerne ha deg i gang også! ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå