Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 hadde dere vondt i ryggen når fødselen startet eller holdt på? isåfall hvordan ryggvondt? korsryggen eller lengre oppe?
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Fikk vondt i magen.. Akkurat som et magesjau... Bare at det ikke var det:p Det var riene mine:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 fikk vondt nederst i magen bare, ikke i ryggen... men har hørt at mange får vondt nederst i korsryggen=)
Cassandra- Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 hei. fikk kjempe smerter i ryggen,hele ryggen var vond og det spredde seg på sidene mot magen. kjente det ut som mageknipe. mest vondt nede i ryggen. dette kjente jeg to min etter vannet mitt gikk.
Ladybug~N&E Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 vondt helt nederst i korsryggen og nederst i magen. akkurat der jeg har menssmerter bare 1mill ganger sterkere;)
mams-til3 Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 jeg følte smertenesat i korsryggen..følte den ikke hang sammen med resten av ryggen........uff,grur meg:)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Riene mine satt i ryggen, fra midt på ryggen liksom og ned. Kjentes ut som ryggen holdt på å gå av....vanskelig å beskrive. Pytonvondt men det hjalp at gubben fløy etter meg med varmepute på ryggen (jeg trasket i prekestolen).
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Jeg hadde nesten bare vondt i ryggen, ikke magen. Det satt helt nederst i korsryggen. Begynte ved første rie og ble værre og værre utover i fødselen. Etter at ungen var ute gikk det over=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå