Gå til innhold

Keisersnitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så angst for å føde normalt,så har så lyst til å søke om planlagt keisersnitt,og masse pga..at e e inni en tung sorg prosses også pga..mista mammaen min her i oktober savner ho så masse... Noen andre som har fødselangst,har søkt om keisersnitt???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann..... jeg skal søke om pl. KS pga sykdom, men jordmora mi e utrolig kjip å ekkel, hun nekter meg det, selv om jeg har kkrav på det!!!

så jeg må ha evige møter å mye kjemping for å få den som jeg vil og å unngå att jeg får komplikasjoner....

jeg hørte om ei i usa som døde under fødsel pga den sykdommen som jeg har, det gir meg fødselangst....

hvor kommer du fra?

å hvilket sjukehus skal du søke på?

Skrevet

Ja har hørt di kan være vrange på d,men jeg gir meg ikke hehe... Hoff ja skynner at du har d da,så syns di skal gi deg d... Jeg kommer fra Arendal,og skal søke der... Skal til jordmor igjen til Tirsdag,så da skal vi snakke mer om d,snakka litt m ho om d forrige gang også... Hvor er du fra da?

Skrevet

er fra tr.heim, å skal føde på st.olavs hospital.....

jeg skal ha 3 møter i desember for å få vilja mi.....utrolig kjipt!!!!

vil jo bare nyte tida me magen, isteden for å stresse me å få den ut...

hvor langt er du på vei?

jeg er kommet til uke 15 nå, så det e fortsatt god tid igjen heldigvis:)

Skrevet

Jeg er 26 uker... Ønsker deg masse lykke til.og håper d går bra....

Skrevet

takk det samme:)

håper det ordner seg for oss begge!!!

Skrevet

Hei!

Kan du ikke bare bytte jordmor da? Hvis du ikke kommer sä godt overens med hun du har. Det skal ikke väre nödvendig ä mätte krangle for ä fä keisersnitt!

Lykke til i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...