Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Har så angst for å føde normalt,så har så lyst til å søke om planlagt keisersnitt,og masse pga..at e e inni en tung sorg prosses også pga..mista mammaen min her i oktober savner ho så masse... Noen andre som har fødselangst,har søkt om keisersnitt???????
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 heisann..... jeg skal søke om pl. KS pga sykdom, men jordmora mi e utrolig kjip å ekkel, hun nekter meg det, selv om jeg har kkrav på det!!! så jeg må ha evige møter å mye kjemping for å få den som jeg vil og å unngå att jeg får komplikasjoner.... jeg hørte om ei i usa som døde under fødsel pga den sykdommen som jeg har, det gir meg fødselangst.... hvor kommer du fra? å hvilket sjukehus skal du søke på?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Ja har hørt di kan være vrange på d,men jeg gir meg ikke hehe... Hoff ja skynner at du har d da,så syns di skal gi deg d... Jeg kommer fra Arendal,og skal søke der... Skal til jordmor igjen til Tirsdag,så da skal vi snakke mer om d,snakka litt m ho om d forrige gang også... Hvor er du fra da?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 er fra tr.heim, å skal føde på st.olavs hospital..... jeg skal ha 3 møter i desember for å få vilja mi.....utrolig kjipt!!!! vil jo bare nyte tida me magen, isteden for å stresse me å få den ut... hvor langt er du på vei? jeg er kommet til uke 15 nå, så det e fortsatt god tid igjen heldigvis:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Jeg er 26 uker... Ønsker deg masse lykke til.og håper d går bra....
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 takk det samme:) håper det ordner seg for oss begge!!!
Nr 3 underveis Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Hei! Kan du ikke bare bytte jordmor da? Hvis du ikke kommer sä godt overens med hun du har. Det skal ikke väre nödvendig ä mätte krangle for ä fä keisersnitt! Lykke til i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå