Gå til innhold

Hva har dere gjort med

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger rundt omkring et sted her :) Vet ikke nøyaktig hvor det er, ligger på "en lur plass" Skal jo ta vare på det :)

Skrevet

Har et skrin der det ligger, sammen med en del andre minneting.

Skrevet

Har spart de til begge barna. Skal ha de i albumet deres.

Skrevet

limt det inn i boka hennes der det står vekt å hva de gjør å sånn:) sammen med ultralydbildene:)

Skrevet

ligger i hver sin baby roteskuff:)

planlegger å kjøpe en fin boks til hvert barn å legge alt fra helsekort til smokker

Skrevet

Hadde du også armbånd? Det hadde ikke jeg...

Har gjemt snuppenes på et lurt sted og har planer om å lime de inn i enten albuma eller "boken om meg".

Skrevet

Jeg hadde tre styk (ene var det som var rundt min hånd da-og så rundt foten hennes) Det ene har jeg limt inn i babyboken hennes. Det andre har jeg limt inn i et album jeg lagde til svigermor. Det tredje har mamma fått, hun har rammet det inn i en sann items ramme sammen med noe annet sienna stasj.

Skrevet

Ligger på badet, må spares på, det samme gjør mitt bånd..

Skrevet

Måtte bare finne ut om flere var som meg og ser på dette som et koselig minne:) Vurderer nemlig å ta inn en ramme jeg fant som har egen plass til armebåndet i tillegg til bildet av den nyfødte. Synes den var ganske smart.

Skrevet

Har limt de inn i minnebøkene dems. Tenkte ikke på å spare på mitt da :-s

Skrevet

Limt det inn i albumet hans, sammen med fødselskortet og fødselsannonsen:o)

Skrevet

Har limt det inn i scrapbooken hennes:)

Skrevet

Foreløbig ligger det i en skål i hylla her, men det skal inn i album når jeg bare får kommet i gang med å lage det:)

Skrevet

Mitt kasta jeg. De to hun hadde (ett med en gang, fikk nytt da vi ble flyttet på hotellet ca 3 timer etter fødsel) har jeg spart. Et er i scrapbooking-albumet hennes, det andre i et skrin med spesielle ting jeg sparer til henne.

Skrevet

Har det inni en ramme av type treboks med glass, kjøpt på Ikea. Den har jeg malt lyseblå, og inni har jeg puttet første bodyen han hadde på seg, første smokken, og navnebåndet;)

Skal stå på hyllen hans, da han får eget rom på nyåret en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...