Gjest Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Pepperkakeboksen ble åpnet i går og gløggen inntatt i kveld. Og nå surrer julemusikk fra klemfm.no for fullt... Haha!!! Men julebrusen skal jeg holde meg hard og ikke smake på før 1.desember
snart mor til 3 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 hehe.. julemusikken ble satt på idag, røde duker er på alle bord, snø er sprayet på vinduene (ja jeg vet de er et mareritt å få bort,men er så trist og lei meg over mangel på snø at jeg var nødt til det...), funnet fram engler og.ja...bare kooooser meg...herlig!! fortsetter imorgen..hehe.. så du er ikke den eneste...
Gkm1 Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Så absolutt ikke alene:) Julegardiner er kommet opp og første boksen pepperkaker forsvant ganske tidlig i November Jula er herlig dere
Patetica fåkksi Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 De förste julekorta er avsendt, og julegavene til Norge sendes seinere i dag.. Babyen har brukt nisselua flere ganger og.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Hæ??? Julekort??? Må man sende det også???????
Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Åååååå... Dere faens fristerinner!!! Skulle aldrig ha lest denne tråden... jeg gir opp, nå må jeg vaske huset og finne frem jule pynten... Nå er all selvkontroll gone by the wind!! Hihihi.. sambo blir galen når han kommer hjem:) Moohaahahaha.. "Det er ikke lov og pynte til jul før første desember!! det sier mamma!"
Gjest Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Her blir det ingen pynting før lørdag nei Men har drevet og vasket leilighet denne uka. Så når alt er ferdig og pyntet til advent på lørdag, skal julebrusen sprettes ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå