Gå til innhold

silhah og emilie


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er ond du:(

Skikkelig slem!

 

Først skriver du en tråd om at du vil ha junk, så jeg ser for meg saaaaftige og deeeeilige burgere som bare flyr forbi her, og så kommer du jaggu med en mattråd til?!

Nei, nå får du komme hit på flekken og lage noe godt til meg, ta med brus!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mohahahaha

føler på meg at du bor litt langt unna hehe

men jeg kommer springende jeg, med en stor saftig burger med masse pommes frites å iiiiskald brus:p

Skrevet

Ja, når kan jeg vente din ankomst?! Hihi..

 

Og de tvar enda slemmere, pommesfrittes hadde ikke streifter meg engang:( *siiiikle*

Skrevet

skal vi se..jeg bor i trondheim da..først så må jeg kjøpe mat å så finne ut hvordan jeg skal holde den varm..deretter løper jeg..er ikke helt sikker på hvor lang tid det kan ta altså:P

Skrevet

Hehe, med toget er du heldig om du kommer under 8 timer... Flly er fint, lokal flystripe i Hokksund, da skal det gå ganske fort, sender min imaginære privatjet oppover i skrivende stund;) Dere kan stoppe og plukke med maten på veien så den holder seg varm:p Hihi...

Skrevet

Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger! Sesamburger!

Skrevet

*sikle*

sesam sesam, verdens beste sesam.

metter våre mager, slik som vi behager.

sesam sesam, verdens beste sesam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...