dumme mamma Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Noen som vil tippe på hva disse ordene betyr? Påsså Hafeille Sjóggbeill & sjogghollo Nykkjyl . Huve Glaset . Labbe Onnbrok . Brok/Brokje Stuttbrok Eirnakke . Stuttærmagænser Vikle "Å vikle åkla". Onnfjos Flugusmikkar
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 POse ? ? Nøkkel Lue Vinduet Gå Underbukse Bukse Shorts ? Kortarmet genser Surre ? Fluesmekker
Minesmå:)+en til! Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg prøver meg, men klarer IKKE jette riktig på mer enn 1 kanskje..hehe. Påsså : Potte Hafeille : Hafjell Sjóggbeill & sjogghollo : Sjokoladepålegg Nykkjyl . : Nyttig Huve : Hode Glaset . Vinduet Labbe : Labb? Onnbrok . Morgenskåpe Brok/Brokje : brukket Stuttbrok :haha...mange brok her... Eirnakke . : Einerbusk Stuttærmagænser :Korterma genser Vikle "Å vikle åkla". : Vrikke anklelen Onnfjos : Fis Flugusmikkar : Fluesmikke! Få fasiten!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Prøver her og jeg.. Påsså - pose Hafeille - Hafjell Sjóggbeill & sjogghollo - snøball og snøhule Nykkjyl .- Nøkkel Huve - hodet Glaset - vinduet Labbe - gå Onnbrok . - underbukse Brok/Brokje - bukse Stuttbrok - shorts Eirnakke - kalender Stuttærmagænser - t-skjort Vikle "Å vikle åkla" - tråkke over/vikle ankelen Onnfjos - fjøset Flugusmikkar - fluesmekker
trompetisten Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Påsså - Pose Hafeille - Gjerde Sjóggbeill & sjogghollo - Snøball og snøhule Nykkjyl . - Nøkkel Huve - Lue Glaset - Den tok jeg ikke nei.... Labbe - Sokker Onnbrok .- Truse Brok/Brokje - Bukse Stuttbrok - Shorts Eirnakke .- Må være norddøl... Stuttærmagænser - T-skjorte Vikle "Å vikle åkla". - Å vri, å vri ankelen Onnfjos - fjøskjeller Flugusmikkar - Aner ikke hva det heter på bokmål - fluesmikker? Fluer dør i alle fall i nær omgang med redskapen
LadyLuck & Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Prøver jeg også da, sikkert mange som får seg en latter nå Pose ? ? Nøkkel Hode Vindu Gå,såløpe underbukse bukse kortbukse hardnakket (som i å stå hardnakket på kravet) korterma genser/t-shirt snurre/tvinne underskjørt Fluesmekke
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Denne kan jeg. Påsså-pose Hafeille- gjerdet Sjoggbeill og sjogghollo- snøball og snøhule Nykkjyl- nøkkel HUve- Lue Glaset-vinduet Labbe-sokker Onnbrok- truse Brok/Brokje- bukse Stuttbrok-shorts Eirnakke- klarer ikke huske hva ordet betyr nå. Må se det i en setning. Stuttærmagenser-teskjorte Vikle- veve tror jeg Onnfjos- møkkakjeller (har ikke bedre ord på det) Flugusmikkar- fluesmekker
dumme mamma Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. desember 2007 Her er fasiten! Påsså - Pose Hafeille - Gjerde! Sjóggbeill & sjogghollo - snøball og snøhule Nykkjyl - Nøkkel Huve - Lue Glaset - Vindu Labbe - Sokker Onnbrok - Underbukse/ Truse Brok/Brokje - Bukse Stuttbrok - Kortbukse/ Shorts Eirnakke - Kalender Stuttærmagænser - T - skjorte Vikle "Å vikle åkla". - Forstue foten Onnfjos - Møkkjeller Flugusmikkar - Fluesmekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå