Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Noen her som vet om kvalme dempende medisin kan tas i forbindelse med antibiotika? Og trenger jeg evt resept på det? Begynte på antibiotika kur i dag (ery-max) grunnet høy sannsynlighet for kikhoste Vet jeg blir dårlig/kvalm av antibiotika og penicillin,men glemte å spørre legen. Orker ikke gå rundt å være kvalm i 10 dager altså,skal tross alt orke å ta meg av min lille gullklump også. Er alene med han,og har ikke stor mulighet for avlastning.. Antibiotika skal jo gså helst taes i forbindelse med mat,men orker ikke spise stort når en er kvalm heller da... Håper på noen svar evt råd fra dere kloke damer
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Afipran =) Men dette er reseptbelagt, ring legen i morgen du og spør om de kan fakse det til ditt lokale apotek... Ellers kan du kjøpe Eplemost og farris og blande halvparten av hver i ett glass - er vel ikke akkurat kvalmedempende, men kan lindre litt og dessuten får du i deg det du trenger av mineraler og salter... Lykke til og god bedring!! Klem fra
MamiMaribel Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Det beste kvalmedempende medikamentet jeg har prøvd, er Afipran. Men det er uansett reseptbelagt, så ta en prat med legen din hvis kvalmen har tatt helt overhånd.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 Skal stikke innom lege kontoret i morgen tidlig. Er rett over gata her. Får garantert resapt på det av legen min, han vet jeg må ha overskudd og ork til gullklumpen som er 18mnd. Ikke akkurat en rolig alder heller.. hehe Tusen takk for svar
*dum&deiLig*™ Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Du trenger ikke å gå til legekontoret, bare ring å få dem til å fakse en resept til nærmeste apotek.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2007 Kan jeg også gjøre,men de er sååå trege til å ta tlf der at det er raskere å gå bort dit,hente resept å gå til apoteket selv. Apoteket ligger bare 10min gå tur fra meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå