Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ull er jo så bra for de små, varmeregulerende og alt det der. Har selv stor tro på ull. Har derfor kjøpt flere produkter av merke Janus. Ullbody og strømpebukse bl.a. Stakkars gutten min. Han var så urolig en dag han hadde på seg dette. Tenkte med en gang på ulla mot huden. Dette stemte. Han var helt rødflammete på ryggen. Det kunne ikke vi bruke mer. Finnes jo ikke noe mer ubehagelig enn ull som klør. Når jeg legger plaggene mot kinnet mit synes jeg det stikker jeg også faktisk. Har jeg vært uheldig med merke kanske. Er Nøstebarn sine produkter mykere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig forskjellig kvalitet på ulla. Jeg er veldig fornøyd med Joha. Men må innrømme jeg liker også ull som har tynt lag av bomull innerst. Sikkert å banne i kjerka for ull-elskere å ha bomull innerst...men min 7 uker gamle gutt løper ikke rundt og trenger først og fremst noe til å holde varmen når det er kaldt ute. Ellers synes jeg Trine og Tom fra Sparkjøp var ganske mykt.

Har Ullfrotte-pysj fra nøstebarn....den er kjempe myk...

Skrevet

Helt enig. Selv kan jeg ikke bruke ull rett mot huden. Må ha bomull under. Men trodde babyprodukter var ekstra hudvennlige. Ullfrotte høres bedre ut. Bruker det jeg har utenpå bodyer og strømpebukse jeg når jeg synes det er litt kjølig inne. Takk for tipset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...