Gå til innhold

Stjernetegn; Hvilken mor er du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er tyr og stemmer ikke....

Jeg er ingen tålmodig mor, dessverre ;)

Er litt for ettergivende, og lite materiell...

Skrevet

Er skytte og stemmer sånn delvis :)

Skrevet

kan nok stemme at jeg til tider er en overbeskyttende og altfor kjærlig krepsemor...

Skrevet

Er vekt jeg også, men tror, og håper, at det siste ikke stemmer;)

Skrevet

Jeg er fiskemamma, og mye av det stemte. Jeg leser gjerne med innlevelse for barnet mitt.

Men at hverdagen med en fiskemamma aldri blir kjedelig, DET stemmer nok ikke i dette huset...

Skrevet

Er skytte - det stemmer egentlig ganske bra =)

Skrevet

Hmmm.. Jeg er Jomfrumor og noe av det kan nok stemme,men jeg håper ikke gullet får prestasjonsangst...

Skrevet

En Skytte er gjerne en optimistisk og inspirerende mor - så sant barnet ikke faller for langt fra stammen. Hun tar sitt barn med seg på reiser og er opptatt av at sønnen eller datteren skal utvide sin horisont. Med en mor som dette, kan barnet bli flink til å se de uante mulighetene i verden.

Skrevet

Jeg er løve - og fyttirakkeren for et dustehoroskop, hmpf! Det stemmer i alle fall overhodet ikke på meg. Jeg vokter ungene mine som en løvemamma jeg ;)

Skrevet

er kreps og det stemmer ikke så veldig godt altså.. det gjør aldri mitt horoskop ellers heller.

 

 

Skrevet

Er løvemor, og det stemmer overhodet ikke.

Skrevet

Jomfrumor jeg ... synes ikke det stemmer så bra egentlig gitt...

 

Er jo ikkeno å kritisere tuppa mi for , hu er jo perfekt :DDD

 

Greit nok at Jomfruen har rykte på seg for å være pedantisk,kritisk og nøye asså men hallo :P hehe Vi skal visst ha veldig ordenssans og så hehehe *mangler sånn*

Skrevet

Jeg er skorpion og er nok en horribel mor:( Uff og huff :s

Skrevet

Ha ha.... Stjernetegnet mitt stemmer aldri på meg, og heller ikke denne gangen!!

Jeg er vær og skal liksom være så konkurranse menneske, men du skal lete lenge etter noen som er mer avslappet enn meg.. :-p

Skrevet

Som krepsemamma så kjem eg til å kvele ungen med kjærlighet. Om det stemmer eller ikkje er eg for subjektiv til å vurdere.

Skrevet

hmmm..

beskrivelsen på krepsemamma passet som hånd i hanske på meg..

 

men er født i løven ;)

Skrevet

Trygghet og kjærlighet er stikkord for en Krepsemor. Hun sørger for at hennes barn ikke er redd og at hjemmet alltid er åpent for hennes lille pike eller gutt. Krepsen engster seg for barnet sitt og kan til tider være overbeskyttende. Med en mor som dette, kan barnet komme til å føle seg kvalt av for mye kjærlighet.

 

Jada, det kan vel stemme det :)

Skrevet

Jeg er Skorpionmamma,og kontroll ligger vel i min natur ja;-)

Håper bare det ikke tar overhånd,prøver å slappe av litt...

Skrevet

Er skorpionmamma og tydeligvis DEN Hitler- mamma'n ;)

Skrevet

hehe, er tvilling, og det passet veldig bra.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...