Tommage♀♂ Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 http://www.astrolog.no/UkensTema/2002-08.htm Jeg er vekt, og mye av det stemmer faktisk=/ *kremt*
trompetisten Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Er tyr og stemmer ikke.... Jeg er ingen tålmodig mor, dessverre Er litt for ettergivende, og lite materiell...
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 hehe.. jeg er fiskemor og stemmer nok litt det der ja
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Er skytte og stemmer sånn delvis
mettings Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 kan nok stemme at jeg til tider er en overbeskyttende og altfor kjærlig krepsemor...
manonym Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Er vekt jeg også, men tror, og håper, at det siste ikke stemmer;)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Jeg er fiskemamma, og mye av det stemte. Jeg leser gjerne med innlevelse for barnet mitt. Men at hverdagen med en fiskemamma aldri blir kjedelig, DET stemmer nok ikke i dette huset...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Er skytte - det stemmer egentlig ganske bra =)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Hmmm.. Jeg er Jomfrumor og noe av det kan nok stemme,men jeg håper ikke gullet får prestasjonsangst...
M@mm@ til mine barn Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 En Skytte er gjerne en optimistisk og inspirerende mor - så sant barnet ikke faller for langt fra stammen. Hun tar sitt barn med seg på reiser og er opptatt av at sønnen eller datteren skal utvide sin horisont. Med en mor som dette, kan barnet bli flink til å se de uante mulighetene i verden.
innMariSterk Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Jeg er løve - og fyttirakkeren for et dustehoroskop, hmpf! Det stemmer i alle fall overhodet ikke på meg. Jeg vokter ungene mine som en løvemamma jeg
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 er kreps og det stemmer ikke så veldig godt altså.. det gjør aldri mitt horoskop ellers heller.
2 søte småpiker Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 Er løvemor, og det stemmer overhodet ikke.
WP-TLogPeanut Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 Jomfrumor jeg ... synes ikke det stemmer så bra egentlig gitt... Er jo ikkeno å kritisere tuppa mi for , hu er jo perfekt :DDD Greit nok at Jomfruen har rykte på seg for å være pedantisk,kritisk og nøye asså men hallo hehe Vi skal visst ha veldig ordenssans og så hehehe *mangler sånn*
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 28. november 2007 #16 Skrevet 28. november 2007 Jeg er skorpion og er nok en horribel mor:( Uff og huff :s
Lille Ollebolle Skrevet 28. november 2007 #17 Skrevet 28. november 2007 Ha ha.... Stjernetegnet mitt stemmer aldri på meg, og heller ikke denne gangen!! Jeg er vær og skal liksom være så konkurranse menneske, men du skal lete lenge etter noen som er mer avslappet enn meg.. :-p
hit og dit Skrevet 28. november 2007 #18 Skrevet 28. november 2007 Som krepsemamma så kjem eg til å kvele ungen med kjærlighet. Om det stemmer eller ikkje er eg for subjektiv til å vurdere.
M - A - M Skrevet 28. november 2007 #19 Skrevet 28. november 2007 hmmm.. beskrivelsen på krepsemamma passet som hånd i hanske på meg.. men er født i løven
Gjest Skrevet 28. november 2007 #20 Skrevet 28. november 2007 Trygghet og kjærlighet er stikkord for en Krepsemor. Hun sørger for at hennes barn ikke er redd og at hjemmet alltid er åpent for hennes lille pike eller gutt. Krepsen engster seg for barnet sitt og kan til tider være overbeskyttende. Med en mor som dette, kan barnet komme til å føle seg kvalt av for mye kjærlighet. Jada, det kan vel stemme det
Gjest Skrevet 28. november 2007 #21 Skrevet 28. november 2007 Jeg er Skorpionmamma,og kontroll ligger vel i min natur ja;-) Håper bare det ikke tar overhånd,prøver å slappe av litt...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 28. november 2007 #22 Skrevet 28. november 2007 Er skorpionmamma og tydeligvis DEN Hitler- mamma'n
Øyboeren med to små <3 Skrevet 28. november 2007 #23 Skrevet 28. november 2007 hehe, er tvilling, og det passet veldig bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå