lavrans&laura Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 sliter... samboeren min er enormt vanskelig å kjøpe noe til, smykke er ikke aktuelt, ikke armbånd, ikke klokke, ikke parfyme, ikke ørepynt! skal kjøpe en bukse, men vil kjøpe noe mere også, noen tips!?
lavrans&laura Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 det kommer nok desverre under samme kategori som smykke, armbånd og ørepynt, han syns sånt er kjedelig...men takk likevel:)
mayaya Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 hva liker han da? Jeg trodde du ville ha en sånn typr ting siden du ramset opp bare ting i den kategorien :-p
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Gavekort Boxer Sokker Genser Evt play station spill *om han har det*
Gjest Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 vagina på boks?? neida.. hmm... hva har han av interesse da?? =)
lavrans&laura Skrevet 28. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2007 ja, jeg vil i grunnen ha en sånn type ting, men åhh hehe, vet liksom ikke helt hva, masse fine tips men sokker og boxere flyter det av i skuffen, så det er ikke nødvendig.... hmm... jeg hadde lyst å kjøpe et armbånd faktisk, men så fikk jeg følelsen av at han syns det var kjedelig! jeg vet at han vil ha bukse, men hvis han får et armbånd i tillegg så må han bli glad!? vet dere hvor jeg kan finne noe stilig?
lavrans&laura Skrevet 28. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2007 hehe, den var artig:) men han er ikke helt tatoverings typen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå