dumme mamma Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Måtte inn å se på hjemmesiden din da, og de flotte bildene... Jeg HAR sett deg før, men husker ikke hvor... Men det var noe veldig kjent med deg, kanskje jeg har sett deg på jobbe eller noe?...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Kanskje du har sett meg på jobb ja.. Ikke umulig det:-)
dumme mamma Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 tror det, kommer liksom på det, men kommer ikke på hvor da hehe.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Hvis du har snakka med ei sur gretten kjærring bak disken på E.... ved siden av Plantasjen, så er det sikkert meg:-) Hehe...
dumme mamma Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 ja, der var det ja... Har handla hos deg flere ganger jeg! Så fælt gretten var du nok ikke da ;-)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Å fytti grisen... DU vet hvem jeg er, men JEG vet ikke hvem DU er.. Når jeg begynner på jobb igjen, så har du værsågod å komme og si hvem du er:-) Jeg hater å ikke vite...*skikkelig hengegeip*
dumme mamma Skrevet 28. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2007 Var så nysgjerrig at jeg måtte se på sida di da... Du vet sikkert ikke hvem jeg er uansett, men skal tute om jeg ser deg en dag ;-) Søstra mi bor like i nærheten av deg tror jeg... (på andre sida av J.)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Har du ett eller 2 barn? Og har søstra di barn? Åååååå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå