Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Nei! Du må merke av inne på profilen din på bilder hva du vil ha som profilbilde!
Axus' girlfriend Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 har det kommet opp et bilde under "mine bilder" da? Enn at dette skulle være så vanskelig..dumme data;)
grand danois Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 nå er bilda der:) skulle ønske jeg hadde en så liten mage,jeg er i uke 22 å stor:/ magen bjynder å bli i veien jah:)
Axus' girlfriend Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 jeg har jo angst og tror at den er alt for liten da. Gravide kvinner som bekymrer seg over alt..
Trebarnsmamma30 Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Du hadde ganske liten mage ja.. men noen har jo det, jeg fikk sent mage sist, men plutselig kom den nesten over natten:)
grand danois Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 men nå er jeg lita da. jeg er 1.62. å du berer sikkert barnet inntil ryggraden. da vises d mye senere. d var sann med in mor når hun jikk med min søster. man kunne nesten ikke se at hun var gravid:) den kommer,d kan jeg love deg:)
lillespiren2:) Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Hei Jeg er nå i uke 18, og går rundt å tenker på når magen skal komme. Men vi er da bare veldig forskjellige. En venninne av meg så man ikke var gravid før hun passerte 6 månedener, søstra mi har alltid hatt stor mage tidlig i hvert svangerskap. Så vi er ganske forskjellige. Må si jeg tenker mye på det selv også, vil jo gjerne føle meg litt mer gravid, enn hva jeg føler meg. Lengter også etter å kjenne bevegelser der inne.. men må vel bare smøre seg med tolmodighet. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå