Gå til innhold

Kan dere se bildet på profilen min??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! :(

Du må merke av inne på profilen din på bilder hva du vil ha som profilbilde! :)

Skrevet

har det kommet opp et bilde under "mine bilder" da? Enn at dette skulle være så vanskelig..dumme data;)

Skrevet

nå er bilda der:)

skulle ønske jeg hadde en så liten mage,jeg er i uke 22 å stor:/ magen bjynder å bli i veien jah:)

Skrevet

jeg har jo angst og tror at den er alt for liten da. Gravide kvinner som bekymrer seg over alt..:)

Skrevet

Du hadde ganske liten mage ja.. men noen har jo det, jeg fikk sent mage sist, men plutselig kom den nesten over natten:)

Skrevet

men nå er jeg lita da. jeg er 1.62. å du berer sikkert barnet inntil ryggraden. da vises d mye senere. d var sann med in mor når hun jikk med min søster. man kunne nesten ikke se at hun var gravid:) den kommer,d kan jeg love deg:)

Skrevet

Hei

Jeg er nå i uke 18, og går rundt å tenker på når magen skal komme. Men vi er da bare veldig forskjellige. En venninne av meg så man ikke var gravid før hun passerte 6 månedener, søstra mi har alltid hatt stor mage tidlig i hvert svangerskap. Så vi er ganske forskjellige.

Må si jeg tenker mye på det selv også, vil jo gjerne føle meg litt mer gravid, enn hva jeg føler meg. Lengter også etter å kjenne bevegelser der inne.. men må vel bare smøre seg med tolmodighet.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...