Gjest renate&nydelige christina Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg tror ikke jeg gidder kjøpe noe nytt.. Blir vel en svart kjole jeg fikk av sambo i fjor:-) Dere da? Foresten er det normalt og bruke bunaden sin på julaften?
selfangerkjerringa Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Jeg er en av dem som ikke kjøper nye klær til julaften. Jeg prøver en fin kombinasjon av klær som allerede finnes i klesskapet, og topper det hele med litt ekstra flott pynt - dvs smykker, setter opp håret osv. Bruker gjerne pensko inne også. Dvs i starten av kvelden, hehe Utover natta blir det ofte føttene-på-bordet-koselig hos oss. ps: bunaden på julaften går da vel bra! Men samme som over: utover kvelden/natta er det vel mer naturlig å gå over til mer avslappet versjon både av sittestilling og antrekk
Tommage♀♂ Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Aner ikke, eier ikke klær for tiden. Bunaden henger i skapet til neste 17. mai, kunne ALDI svettet meg gjennom julaften i bunad
WP-TLogPeanut Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Jeg har kjøpt meg nye juleklær faktisk Første gang på mange år! På barneavdelingen på Kapphal kjøpte jeg en rød halterneck-kjole , med glitter og hele pakka hihi Har festdrakt,men hadde ikke orka å hatt på den på julaften nei :s
Mammapudding Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Urk, passer ingen av kjolene jeg har etter svangerskapet..så aner ikke hva jeg skal ha på meg..Mamma snakket om at hun kunne spandere noe fint på meg..så får se:) Vet forresten om fler som bruker bunad ja:)
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 På barneavdelingen Wenche? hehe...må være liten og nett du da:-) De kjolene hadde vel rukket meg til knærne med mine 173cm....hihi
Gjest Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 skal ha bunade på meg når vi drar til kirken,så bytter jeg om til kjole når vi kommer hjem.. kjøpte meg ny kjole på vero moda for litt siden.. må vel ta den i bruk nå til jul..=)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Jeg skal ha den kjolen jeg hadde i fjor en rød kjole i tykk silke fra karen millen, elsker kjolen min
Jenny-penny Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Har kjøpt en nydelig chiffon kjole på jobben som jeg skal ha, med pensko og stæsj. orker ikke bunad nei!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Klær, hadde jeg tenkt... Det er ikke så nøye, det er bare gullet, mannen min, bikkja og jeg her uansett. Et eller annet til erstatning for jeansen og genser'n finnes sikkert i skapet....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Skal ha rød uniform med refleks og gul "pynt" på jeg. Men Tidligere har jeg brukt å ha bunad på formiddagen, mens vi er i kirka og spiser middag, så skifter jeg når temperaturen inne blir før høy. Og da blir det noe pent, men behagelig. Nå har jeg solgt bunaden, men skal kjøpe drakt, så om jeg får fri på julaften neste år blir det Senjadrakt frem til jeg koker over.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Har aldri sett noen bruke bunad på julaften, og vi kommer fra en bunadsfamilie. Jeg kjøper aldri noe nytt til jul. Har ein ganske uformell stil, og kjøper heller noe til julebord. Skal jo til kirke, så det blir vel sort kjole, knall rød kåpe, sorte støvletter og et smykke min niese laget i barnehagen.
hit og dit Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Det blir nok joggebukse og kosegenser det. Eg skal lese til eksamen så det blir svært lite feiring. Heldigvis er ungen bare 6mnd og vil ikkje minnes denne jula. Skulle me derimot komme til å spise kalkun hos venner så blir det verre. Eg har ingen kjoler.....da må det shoppes.
WP-TLogPeanut Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 Er ikke så veldig lita nei , akkurat passe hehe... Men str. hos Kappahl går opp til 170 , passer akkurat hihi Jeg er 164 høy , men har litt på sidene,så det fyller ut de 6cm som blir til overs på høyda haha
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 Jeg skal bruke stripete strømpebukse i forskjellige grå farger og en grå strikka kjole som går til knærne..
Gjest Skrevet 28. november 2007 #16 Skrevet 28. november 2007 Her har det normalt vært joggings på julaften, men i år "arrangerer" vi selv og får gjester så litt mer formelt blir det nok. Men hva?!! Tja, det som passer tror jeg, eser stadig utover og valgene blir færre og færre... Mest sannsynlig sort skjørt med en eller annen topp som dekker magen:)
Tomine is my star Skrevet 28. november 2007 #18 Skrevet 28. november 2007 Ja si det.....samme problem hvert år...hater å pynte mæ.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå