Gå til innhold

Hvem gir fortsatt pupp på natten?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Hvem gir fortsatt pupp på natten?

Jeg....

 

Har planer om å slutte strax,men så er han litt småsyk, hoster og alt sånt. Da er det vanskelig å være streng synes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke ammet men gir fortsatt mme på natt. 1 måltid.. skulle slutte men så kommer det tenner så da venter jeg litt til.

helvete på natten her nå m de tennene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi slutta for lenge siden, men nå har han vært syk, og da har han fått litt om natta og.. For han har drukket så lite på dagtid... Men når han ikke er så tett lenger, får han ikke om natta mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre vi er flere:)

Var igang med "avvenningskur", men så ble det avbrutt med luftveisinfeksjon og greier...

Har ikke begynt pån igjen. Gruer meg til skrikenetter. Han gir seg ikke så lett. Sist hylte han i 1time og 45min. Helt forferdelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

man trenger ikke ha skrike netter selv om man avvenner.. ikke for å provosere noen men.

 

jeg har laget et innlegg på søvndebatten.

den boken inneholder også gode råd mot nattavvenning/smokk avvenning osv...

 

ville bare spre ordet.

 

elisabeth panthley-the no cry sleep solution

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her puppes d. d varierer mellom 1 og 2 gang. 2 g er som regel i 5-6 tida... han spiser ikke middagsmat så han er sulten på natta. spiser 2pupp og da skal man jo tru at han trenger d eller??

han får grøt 3g om dagen + pupp da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada...annenhver time på det verste.... sukk.... hun nekter enda all form for fast føde selv etter to måneder med iherdig prøving - så da krever hun desto mer amming....aargh... lei nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...