♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 forrige uke var en helvetes uke med 3mnd vaksine,tenner, kolikk (if lege på barneklinikken) OG økedøgn! huff=( MEN så på søndag tok hun plutselig smokken! Og siden har det vært en helt annen unge=D Sutter på smokken hele tiden (føler meg glemt) og sover alene i bagen... Har i tillegg begynnt å drikke av flasken!!!!=S Hun har ikke villet ha den på lenge, men nå når jeg har pumpet litt, så går det ned på høykant=) Selvfølgelig er jeg kjempe glad, men det er jo så merkelig! Hin kvelden spiste hun seg mett, så spyttet hun ut puppen og ville heller ha smokk=S snudde seg vekk fra meg og sovnet! *snufs* Føler meg jo helt ubrukelig. Hun er jo ikke avhengig av meg lengre=( hehe, og jeg er blitt "bare" et matfat! Jaja, er del slik det skal være!? =S Store flinke jenten min...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2007 ingen som har opplev det samme altså?
WP-TLogPeanut Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Hehe...da ville jeg tvangstkost henne litt hihi
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 skjønte vel at mamma begyne å bli sliten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå