Gjest Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 an jeg som terra kunde nå få høyere rente for å betale det rotet de har gjort ?? akkurat som om ikke den renta er høy nok fra før URGH!!!!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Hehe, gjør de virkelig det? Terra Sequritys er jo konk, så det er vel opp og avgjort?!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 De kan jo ikke legge på renter og gebyrer all mass. Da mister de kundene sine på banksiden, og da tjener de jo ingen penger. Jeg står klar til å flytte på dagen om de prøver seg.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 aner ikke, bare hørte en bi setning på holmgang, regner jo ikke med de kan gjøre det, da går jeg i streik hehe.. kan ikke flytte lånet heller, er jo med kausjonist i "familie" banken hehe.. er nok ingen andre banker som gir meg som student og alenemamma lån nei... dobbel URGH!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 nei jeg håper jo ikke det da.. men blir skremt av omfanget av denne saken, synes den bare vokser jeg .. USJ!
mayaya Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Jeg har ikke terra som bank, men har fond og aksjer gjennom dem. Mailet banken i dag ang det, men de sa at Terra securities er et eget selskap, så jeg ikke ble berørt.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Terra har vel slått seg konkurs??
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 de hadde en sak om det på FBI på nrk i dag, så ikke på men hørte i bakgrunnen at det ikke kpm til å ramme kundene. du kan jo sikkert se på nett tv
Gjest Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 er jo det jeg tenker selv, så lar det ligge litt til, ble litt lett skremt av holmgang bare thihihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå