Gå til innhold

HJELPES!!! TERRA saken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

an jeg som terra kunde nå få høyere rente for å betale det rotet de har gjort ??

akkurat som om ikke den renta er høy nok fra før URGH!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, gjør de virkelig det?

Terra Sequritys er jo konk, så det er vel opp og avgjort?!

Skrevet

De kan jo ikke legge på renter og gebyrer all mass. Da mister de kundene sine på banksiden, og da tjener de jo ingen penger. Jeg står klar til å flytte på dagen om de prøver seg.

Skrevet

aner ikke, bare hørte en bi setning på holmgang, regner jo ikke med de kan gjøre det, da går jeg i streik hehe..

kan ikke flytte lånet heller, er jo med kausjonist i "familie" banken hehe.. er nok ingen andre banker som gir meg som student og alenemamma lån nei...

dobbel URGH!

Skrevet

nei jeg håper jo ikke det da.. men blir skremt av omfanget av denne saken, synes den bare vokser jeg .. USJ!

Skrevet

Jeg har ikke terra som bank, men har fond og aksjer gjennom dem. Mailet banken i dag ang det, men de sa at Terra securities er et eget selskap, så jeg ikke ble berørt.

Skrevet

Terra har vel slått seg konkurs??

Skrevet

de hadde en sak om det på FBI på nrk i dag, så ikke på men hørte i bakgrunnen at det ikke kpm til å ramme kundene.

du kan jo sikkert se på nett tv

Skrevet

er jo det jeg tenker selv, så lar det ligge litt til, ble litt lett skremt av holmgang bare thihihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...