Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for noen utrolig nydelige barn du har!!! Virkelig vakre!! har de utenlandske aner? Sender jo de intense blikka mot fotografen brunøyde skjønnheter!!! pass godt på de når de skal ut på byen om noen år..hehe. her blir det mange beilere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk. Litt kontrastforsterking av bilder skader jo heller aldri når det kommer til dådyrblikk, da. Ja, de har vel hva man kan kalle utenlandske aner - den andre moren deres er innvandrer, men nå er jo ikke begge i slekt med henne. Biologisk sett har de nok også en del ikke-vikingblod i seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...