mizz25 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Flere som ofte har kynnere her? æ har hatt det ofte i ett par daga nu å magen e lengre stram enn den har vært før i svangerskapet... Livredd for å fød før tida... :-S E i uke 32 nu...
Vibe80 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Er i uke 39 nå og har hatt kynnere i maaange uker. 20-30 ei stund og ca 50-60 de siste tre uker. Nå kjennes det ut som om livmora min står mer i spenn enn hva den slapper av. Alle sier jo at kynnere er bra for da trenes livmora og en kan bli vellsignet med en lettere fødsel. Så mange kynnere jeg har hatt i alle disse ukene så er jeg redd denne ungen kommer som ei springfjær når fødselen er i gang:-) Alt som normalt er svar jeg har fått fra lege og jordmor de gangene jeg har spurt. Jordmor sa jeg burde være godt fornøyd med å ha så mange kynnere, men det får tiden vise. Akkurat nå er de mest en plage.. Er jo litt forskjellig fra den ene faglærte til den andre så det skader vel ikke å spørre ettersom du har noen uker igjen. Husk bare at kynnere ikke skal være regelmessige. Da må du hvertfall ringe føden.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 jepp - vonde og kraftige siden uke 17. Men har fått beskjed om at det ikke er farlig så lenge det ikke er regelmessig i tillegg. Hadde det slik fra rundt uke 30 med de to andre og de ble født i uke 38 og 39. Så hvis de ikke er vonde kan du bare slappe av, med du bør absolutt ta det med ro :-) Er de vonde og eller regelmessige og ikke gir seg hvis du tar en dusj kan du ringe føden/lege og spørre. Gir de seg så nevn det for legen på neste kontroll :-)
mizz25 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 Okay... Håpa bare den ikke kommer før tida... :-s Ta det med ro? det går ikke her.. hehe,går i ett om dagan hos mæ,to unga,en som e 15 mnd å som e hjemme ilamme mæ,opp å ned trappa 100 ganger om dagen.. hehe =) glad æ ellers e i fin form =) Syns bare magen e så stram så lenge om gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå