3 sjarmtroll <3 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Tenkte å begynne sånn smått i helga ;o)
Tommage♀♂ Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Jeg bakte de første i dag, noen helt enkle som ikke tok mer enn 10 minutter å lage + steking=)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Trur jeg begynner en uke ut i desember. Er redd for at d blir gammelt hvis jeg begynner tidlig.
nepomuk Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Julebaksten?! Kakene blir jo aldri spist allikevel, så det har jeg bare sluttet med... Men pepperkaker skal vi nok bake, da.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 tenket å starte smått på søndag med pepperkaker, ville egentlig begynne 1. des men da skal han i bursdag...
nr2eprins Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Har bakt idag...kanelsnurrer og laget puffetrisboller. Kansje ikke så mye julekaker over dette. Men, de blir ikke spist alikevel. Skal tigge litt krumkaker av mamma og kjøpe i butikken hvis vi føler behov for noe mer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå