Gå til innhold

Når begynner dere med julebaksten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å begynne sånn smått i helga ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bakte de første i dag, noen helt enkle som ikke tok mer enn 10 minutter å lage + steking=)

Skrevet

Trur jeg begynner en uke ut i desember. Er redd for at d blir gammelt hvis jeg begynner tidlig. :)

Skrevet

begynte idag eg=)

Skrevet

Julebaksten?! Kakene blir jo aldri spist allikevel, så det har jeg bare sluttet med... Men pepperkaker skal vi nok bake, da.

Skrevet

tenket å starte smått på søndag med pepperkaker, ville egentlig begynne 1. des men da skal han i bursdag...

Skrevet

Har bakt idag...kanelsnurrer og laget puffetrisboller. Kansje ikke så mye julekaker over dette. Men, de blir ikke spist alikevel. Skal tigge litt krumkaker av mamma og kjøpe i butikken hvis vi føler behov for noe mer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...