LindaKristin1980 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Svigers har hjulpet oss UTROLIG det siste året, økonomisk.... Hadde aldri klart oss uten deres hjelp. Så vi vil gjerne gi dem en julegave som viser vår takknemlighet. Tenkte uansett skrive et fint kort og legge ved, men hva selve gaven skal være trenger jeg hjelp til. Og det bør da ikke være FOR dyrt, da vi logisk nok har dårlig råd..
Vicky 83 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Lag noe selv! Det viser at du/dere har lagt tid, energi og omtanke i gaven. f.eks. et album med fine bilder, dikt, sitater , korttekster osv.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg hadde lagt tid i en personlig gave. Brenne cd med musikk, bilder, en takkebok, litt hjemmelaga snop osv.
ana baroma Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Et album med koselige bilder, dikt, visdomsord, fotavtrykk, tegninger osv og en takk for hjelpa...
dumme mamma Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 LAge en personlig gave, hjelpe henne med noe hun trenger hjelp til, lage en god middag, bake masse julegodterier...
Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Hjemmelaget julekurv. Kjøp en kurv feks på pytt i panne etc (billig), helst en med stoff inni. Kjøp litt cellofan eller liknende og lag godter, småkaker og kjeks. Ha oppi ei flaske med vin om de drikker det, kanskje barnet/barna kan tegne eller lage noe dere kan ha oppi osv. Sånne kurver har ubegrensede muligheter. Du kan også kjøpe litt kjeks på butikken og en god ost eller to om de liker det? Inspirasjon (i det fryktelig lite billige spekteret finner du her; www.harrods.com under food& wine, hampers. (men det er dyyyyre saker, bare for titting:p hehe)
trompetisten Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Lag en koselig kurv med ost, kjeks og vin. Hver sin lille personlige pleiekurv, og finn produker av kvalitet i stedet for kvantitet. Er du fingernem så kan du strikke, sy, male, tegne noe personlig til de. Jeg synes det er kjempekoselig å få pakker som jeg ser er lagt mye arbeid (og da omtanke) i innpakningen. Det kan være at man bruker silkepapir, matchende bånd, sløyfer etc, eller rett og slett gråpapir som man dekorerer selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå