Gå til innhold

Er Selma et "harry" navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid likt navnet, men en bekjent synes det er "harry" -jeg kan gå med på litt "gammeldags", men ikke "harry"... Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uvant, ikke harry.

synes det er fint jeg.

Skrevet

Jeg synes ikke det!:) Er ikke til å stikke under en stol at det er et -gammelt- navn, men noe stygt eller harry navn mener jeg ikke det er.

Synes det er søtt jeg, selvom det ikke er på favorittlista mi..:)

Skrevet

Næh. Det er jo et av disse trauste, gamle navnene som er up and coming i middelklassen nå. På linje med Oskar, Gustav, Jenny etc.

Skrevet

Jeg liker navnet. Hadde en rotte engang som het det hehe. Men den var oppkalt etter Björks karakter i Dancer in the dark da ;)

Skrevet

Virkelig ikke. Men jeg forbinder det med bestemoren til kusina mi, hun bodde på loftet og vi brukte å gå opp for å få "sukkerbiter".

Skrevet

Er ikke selma på navnetoppen blandt andre korte jentenavn som slutter på a??

Skrevet

Kjempenydelig er det! Hverken for gammeldags eller rart, og ihvertfall ikke harry. Nemlig :)!!

Skrevet

Selma er ett flott navn, men veldig på vei opp på poppis listen. Elsker gamle navn og har Jenny fra før, vurderer Ada om jeg får ei snupe til. men Selma stod på listen vår.

Harry er vel mer sånn Ronny og Lailia navn??

Skrevet

det er ikke harry..... men liker det ikke......

Skrevet

Middelklassen- haha, ja der fikk jeg vel den:o) Morsomt å kategorisere navn etter klasse i samfunnet...

Skrevet

Det er kjempefint! Venter nr to i april, og blir det jente skal ho faktisk mest sannsynlig hete Selma :) Liker det navnet veldig godt..

Skrevet

Nei. Ikke i det hele tatt. Men det begynner å bli litt poppis. Før var det et "akademiker" navn, men nå er det flere Selma i byene.

Skrevet

Verken harry eller gammeldags i mine ører... ei heller noe særlig pent ;)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg liker det bedre på islandsk...blir jo skrevet likt, men s-en blir uttalt litt skarpere samt l-en og m-en. Ikke harry i det hele tatt!

Men bytter man s-en med en t så blir det enda finere!:P

Skrevet

Selma er et sterkt og vakkert navn! jeg skulle gjerne ha kalt min datter for selma!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...