Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Snella mi er sin far opp av dage! Ingen antydning til at hun tihører meg engang, hihi(: Pappan er veeeldig kjekk da så gjør ikkeno!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Gutten min er også veldig lik sin far. Og det er bare fint, for han er veldig kjekk
Tomine is my star Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jenta mi lignet bare på faren sin helt til hun var rundt 10 måndter... Nå har hun forandret seg endel,og er en salig blanding av meg og han... Verdens søteste jente forøvrig... )
Hot Midget ! Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Jenta mi er lik oss begge!:-) Fått det aller beste fra oss begge, en god blanding med andre ord:-D Nydelig jente!!
Hot Midget ! Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Ville bare si til deg over her at Tomine er et utrolig nydelig navn!! Og bæreren av det flotte navnet er helt sikkert like nydelig;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Han likner masse på meg, og det er bra, for som en venninne sa så er jeg mye penere enn pappan.. hi hi ).
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Gutten min er prikk lik meg når jeg var på hans alder og det synes jo jeg er stas siden det er hos meg han bor og bare hos far 2 netter i måneden. Gutten min er forøvrig 2,5 år.
BettyBoob Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 siden han er gutt så er det greit at han likner mye på sin far (hehe) - noe han gjør. Men ser mer og mer av meg og
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Jeg er ganske glad for at begge ungene er meg opp av dage. Ingen av de ligner sin far, noe jeg er sikker på irriterer ham grenseløst når han har dem. Det er ikke bare utseendemessig de ligner meg, men også personligheten. Grunnen til at jeg sier dette er fordi faren uttalte når vi ble skilt at han alltid hadde hatet både utseende mitt og personligheten min, så da er jeg glad for at han blir minnet på dette støtt og stadig
Gjest Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Når han ble født var han som snytt ut av nesen på pappan sin, men i det siste har trekkene hans begynt å "jevne" seg ut(vet ikke helt hva jeg skal kalle det) så nå ligner han litt mere på meg egentlig..
Gjest Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Hun er veldig lik meg og farfaren sin, noe jeg synes er kjempebra da jeg hadde håpet at hun ikke lignet faren sin. Men jeg har ikke peiling egentlig, folk flest synes hun er kjempelik meg.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 Knøttet er meg opp av dag, men dog med en tvist av gutt i det:p Han er ikke lik faren sin *noe jeg er glad for* liker ikke den fyren.....
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 29. november 2007 #13 Skrevet 29. november 2007 Snulla ligner faktisk mest på moren min da hun var baby...men folk sier jo at hun ligner på meg. Ligner ikke så mye på faren sin. Vesla ligner egentlig ikke på noen som helst. Det rare er at jeg og barnefar ligner litt på hverandre...var en gang da jeg var gravid med snulla at ei dame som spurte oss om vi var søsken ETTER at hun hadde spurt om vi venta barn!!!
<3 Jentemafian <3 Skrevet 29. november 2007 #14 Skrevet 29. november 2007 snuppa mi er prikk lik meg ser nesten ut som det er kloning vettu haha. Alle sier at jeg kan ikke lyge fra meg henne nei
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 heldig vis ikke noe særlig..greit da jeg er alene med de og han ikke gir f..har noen trekk fra han, men er like meg
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 29. november 2007 #16 Skrevet 29. november 2007 Mina ligner veldig på stesøsteren sin:) Nydelig er de
Anele&Solstråla Skrevet 29. november 2007 #17 Skrevet 29. november 2007 Vesla ligner på begge..men nå er hun bare 5uker- så blir spennende å se etterhvert:)
Kosel Skrevet 29. november 2007 #18 Skrevet 29. november 2007 Han er en god blanding av oss begge. I det ene øyeblikket ligner han veldig på pappaen sin, i det andre på meg - og innimellom kommer den noen som syntes han er så lik sin bestefar - (tror det er noe med det "lure" blikket som gjør det - er noen rakkere begge to c",) )
¤ my precious ¤ Skrevet 30. november 2007 #19 Skrevet 30. november 2007 Sønnen min er halvt sør-koreansk og har endel asiatiske trekk, det gjør at mange automatisk sier at han ligner meg(jeg er fra sør-korea) mest. Men når man ser far og sønn sammen, så han nok veldig lik sin far også... Tror nok det er en salig blanding.
Gjest anouschka with Love Skrevet 30. november 2007 #20 Skrevet 30. november 2007 Daddy...men begynner å se litt trekk etter "oss" på min side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå