Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 hihi.. måtte bare prøve å trekke litt oppmerksomhet;) Noen som vil se bildene jeg har lagt ut av prinsessa mi.... ? =)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2007 bare klikk på nicket mitt;)
"husmor"med lille Nora Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 så nydeli!! hehe.. du kan det med å trekke til deg oppmerksomhet:p
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2007 hihi takk takk er jo så stolt over den lille sjønnasen min...måååå jo bare vise frem
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2007 takk;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 oh my god...så oppmerksomhet syk:-(
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2007 jupp jupp;) er så stolt av jenta mi at jeg fikk lyst å vise henne frem;) har du et problem med det så SYND FOR DEG ! =)
Lillegullet130707 Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Åååå, så fin hun er! Skjønner godt at du vil vise henne frem jeg! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå