Gå til innhold

Bena høyt etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dere bruker pute under rompa eller ligger med bena oppetter veggen etter sex?

Selv føles det så "dumt" at jeg ikke har prøvd det (enda).

Tror jeg vil føle meg så flau av en eller annen dum grunn.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hehe, jeg gjorde det for første gang på mandag. Sambo bare lo og synes det var veldig morsomt=) Jeg lå med en tykk pute under rumpa! Håper det virker! Du bør prøve det! ikke flaut i det hele tatt for meg vertfall=) Han tar det garantert med et smil=)

Skrevet

Hihi, ja jeg tror egentlig jeg kommer til å prøve denne måneden jeg også, så får vi oss en god latter samtidig tenker jeg:)

Lykke til til deg, håper det fester seg en spire!

Skrevet

Første gangen jeg ble gravid tror jeg ikke at jeg lå i ro etterpå engang, bare stod opp, dusja og dro dit jeg skulle. Vips, gravid på første forsøk. Nå har jeg prøvd et halvt år uten resultat, så nå hender det at jeg har prøvd med pute under rumpa. Synes ikke det er flaut, bare komisk. Har troa denne måneden!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk, og lykke til til deg også!=) Det skjer nok snart skal du se=)

Skrevet

hei hei!

jeg har prøvd dette jeg også. '

Det som er problemet er at jeg prøver å ikke tenkte så mye på å bli gravid. hørt at dette er veldig bra for da skal det være lettere(men er jo ikke lett da)

men det som jeg sliter med da er at hvis man ikke skal prøve å tenke på å bli gravid så klarer ikke jeg å unngå dette med å forte meg å sette bena høyt i været etterpå. er jo ikke noe man vanligvis ville gjort.

hilsen meg

Skrevet

Jeg har gjort det nå noen ganger i denne første pp vår, og selv om sambon kanskje himler litt med øynene så er det faktisk skikkelig digg å ligge litt sånn med rumpa opp :) Så du kan jo skylde på det også ;)

Skrevet

samboeren min rister litt på hodet han å, men føler meg nesten litt skyldig med en gang tanken streifer meg.

Forresten, dumt spørs, men er ny her. Hva betyr pp,

Skrevet

Finnes ikke dumme spørsmål vettu ;) PP betyr prøveperiode, altså fra første dag tr (tante rød) er på besøk og frem til IKM (ikke-kommende-mens)

Skrevet

Det er altså bare samboeren min som legger puta tilrette for meg og hjelper meg bort til veggen så jeg kan ligge med beina rett opp? hehe, han er så søt at i går hentet han saft å sa"Tenkte kanskje du var litt tørst jeg, du må jo ligge sånn hvertfall 30 min får at vi skal være sikre. Vil du ha noe annet en saft?"

Jeg spurte han senere hvor han hadde fått 30 min fra? Han så bare på meg å sa "det står i baby boka!"

Han er så søøøøt!!

JEG TROR PUTE UNDER ROMPA OG BEINA OPP VIRKER:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...