2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hvor lenge hadde dere det før dere ble helt frisk? Hvordan var prosessen?
roxanne Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Det kommer jo helt an på hvor den sitter, hvor stor den er og hvilke bakterier som er i den. Noen abcesser har jo en tendens til å komme tilbake. Viktig å få renset godt opp, evt. antibiotika etter resistensbestemmelse. Men det er jo et problem at antibiotikaen ikke når inn i abcessen.
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Har absess i begge brystene + et par små kuler under armen som jeg regner med er det samme. Har vert og tømt ene puppen og skylt godt osv og det virker som om dem er i ferd med og bli borte:) GODT.. Jeg har mepore over begge puppene for at det ikke skal komme mere puss inn i såret. Men det vil ikke gro helt igjen.. Hvorfor??
roxanne Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Det kan være problem å få det til å gro. Det kan jo være noe mer inni der. Du bør nok ta en tur til legen som evt. kan henvise deg videre.
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 Så det er et vanlig problem altså? Jeg trenger ikke å bekymre meg? For at noe er veldig galt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå