Gå til innhold

Har dere tatt med pappaen på 12-ukerskontrollen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer har så veldig lyst til å være med på 12-ukerskontrollen i tilfelle vi får se babyen, og får bilder. Er dette vanlig eller har dere ventet til UL før sambo har fått bli med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo var med i uke 14, og da fikk vi høre hjertelyden :) Så var han med på ultralyd, åsså var han med idag, er i uke 37 nå. Det har ikke passet tidligere pga jobb.

Synes bare det er gøy han vil engasjere og involvere seg jeg :)

Skrevet

Min mann har värt med på den förste kontrollen begge ganger han. Jeg synes det er godt å ha han med, pluss at jeg vil at jordmor skal få hilse på han også.

Men noen bilder på den förste kontrollen er vel ikke vanlig? Har bare pratet og tatt de obligatoriske blod- og urinpröver.

Ta han med du,dere er jo to om dette:-)

Lykke til!

Skrevet

Thomas var med på 12 ukers kontrollen. Der fikk vi høre hjertelyd. Så var han med på UL og han skal være med en gang til jordmor etterhvert også skal han være med på omvisninga på føden. Åsså skal vi på 3D 20.des. Da skal han seff være med.

Skrevet

Min sambo har bare vert md på UL, men har ikke passet å være md på kontrollene pga jobben.. Men han var en del md på kontroller da vi skulle ha nr 1:) Han syntes d va kjempe kjekt:)

Skrevet

Jeg hadde min samboer med på kontrollen ved 12 uker. jeg var til kontroll da jeg var 7 uker på vei pga blødning, han var med da også. Vi fikk ultralyd ved 12-uker og da var det deilig å ha han der og kunne dele det første visuelle intrykket av vår lille spire.

Ta han med du!

Skrevet

Dersom du vet at dere får se babyen ville jeg tatt han med.. Jeg ble bare målt og veid og tatt blodprøver av, det var ikke noe for mannen min, han var på jobb. Men på UL var han selvagt med! Han har aldri vært med til verken jordmor eller lege, men jeg tror jeg skal ta han med neste gang sånn at han kan høre forsterlyden...

Skrevet

Forrige gang insisterte gubben min på å være med på alle kontrollene. Fint først, men det var veldig slitsomt også. Mange ting jeg ikke kunne spørre om siden han var med og greier...Denne gangen får han ikke lov. Han ble skikkelig fornærma når jeg sa at jeg ville alene på første kontrollen, så vi får se hvor mange jeg får gått på aleine. Litt spesielt at en voksen dame ikke "får lov" å gå til legen aleine, menmen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...