Tommage♀♂ Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hvorfor sitter jeg her egentlig? Sambo kom hjem etter 2 uker bortreist på jobb mandag kveld, og begynte rett på skolen tirsdag (borte 6.00-18.00) Jeg er alene her med 2 små under 2 år, og får ikke gjort så veldig mye. Frøkna fyller 2 år på lørdag, og vi får 2 par besteforeldre her på overnatting hele helgen, så jeg skulle liksom kjøpe bursdagsgave, julegaver, madrasser til å sove på, skru sammen gjesteseng, bake til selskap, gjøre rent osv osv. Men så ble frøkna syk med oppkast og diaré, og etter så lang tid alene mister jeg helt piffen og orker så vidt å rydde etter midagen... Pokker! Ikke har jeg laget julekalender enda heller! Iiiiiik!
Nickeguri Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Uff, høres ikke noe særlig ut! Jeg syns du ikke skal ha altfor høye forventninger til hva du skal gjøre akkurat nå. Det blir jo koseligst hvis du ikke er utslitt også...... Barna dine er under 2 år, skriver du. Da trenger de strengt tatt ikke julekalender i år, evt så kan du kjøpe en ferdig kalender. Julegavene er det sikkert greit å utsette litt akkurat nå før overnattingsbesøk. Eller så kan du jo bestille en del på nettet også. Bor besteforeldrene langt unna, og du skulle kjøpe til dem, kan du jo evt sende dem gaver senere. Kanskje abonnement på et blad eller teaterbilletter kunne gått an? Ikke så tungt å sende heller..... Du trenger jo strengt tatt ikke å bake i år. Det går sikkert helt fint med en kjøpekake også, evt fra bakeri. Vaskinga trenger du vel ikke ta så grundig denne gangen? Forklar situasjonen for besteforeldrene, så får du sikkert litt forståelse/ hjelp! De kommer kanskje litt før selskapet også? Da kan jo de passe barna mens du kan ordne med gaveinnkjøp, for eksempel. Lykke til!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Huff stakkar, ikke greit. Håpe du føler det litt lettere imorgen. Sender deg litt energi jeg=)
Tommage♀♂ Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 Takk for det=) Har ordnet med at pappa passer frøkna i morgen, så tar jeg minsten med meg på shopping. Når vi kommer hjem skal jeg rydde, ta en kjapp rengjøring og så baker jeg på fredag før de kommer. Rekker jeg det ikke så får jeg gjøre litt mens de er her, det har jeg ikke tenkt på før, hehe=) Har handler halvparten av gavene til julekalenderen, så må bare lage en enkel og handle resten til den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå