Gjest dagdrømmer Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Har akkurat bakt denne (og nesten glemt den i ovnen), og den er så god at den bare må deles. Og superenkel!! 150 g smeltet margarin 6 dl sukker - vispes sammen 7,5 dl syrnet melk (cultura eller noe) vispes inn 3-4 ss kakao 1 ss natron 10 dl hvetemel Bland alt og stek i langpanne, 175 grader i ca 30 min. Jeg bruker en mindre panne og steker litt lengre, men da blir den superhøy og luftig: ) Glasur 250 g myk, romtemp margarin 1 1/2 plate kokesjokolade (mørk og lys) smeltes 4 ts vaniljesukker 3-4 ss kaffe ca 450 g melis blandes og røres glatt Kos dere!!
*Super*Mamman* Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Åiåiåiåiå.... Her skal det bakes:) Hørte jo suuuuupergod ut:) Må bare få tilbake smaksløkene, er så innmari forkjølet... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå