Gå til innhold

Dere som bare MÅ ha sjokoladekake


Anbefalte innlegg

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Har akkurat bakt denne (og nesten glemt den i ovnen), og den er så god at den bare må deles. Og superenkel!!

 

150 g smeltet margarin

6 dl sukker - vispes sammen

 

7,5 dl syrnet melk (cultura eller noe) vispes inn

3-4 ss kakao

1 ss natron

10 dl hvetemel

 

Bland alt og stek i langpanne, 175 grader i ca 30 min. Jeg bruker en mindre panne og steker litt lengre, men da blir den superhøy og luftig: )

 

Glasur

 

250 g myk, romtemp margarin

1 1/2 plate kokesjokolade (mørk og lys) smeltes

4 ts vaniljesukker

3-4 ss kaffe

ca 450 g melis

blandes og røres glatt

 

Kos dere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åiåiåiåiå.... Her skal det bakes:)

Hørte jo suuuuupergod ut:) Må bare få tilbake smaksløkene, er så innmari forkjølet... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...