Gå til innhold

Litt ekkelt tema.. men lurer (detaljer)!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg er GRUSOMT plaget med store condylomer i rompa, og jeg har fått time på kirurgisk avd. på Bærum sykehus på tirsdag for å fjerne disse, da de er så store at de hemmer med når jeg må gjøre mitt fornødne :P

Har noen gjort dette tidligere? Er det ille vondt? Hvordan blir man etterpå? Har d noe påvirkning på babyen min??

Takk for alle som svarer =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En type kjønnsvorter som ca 80% av alle gravide får =/

*uheldige meg*

Skrevet

Hemoride lignende eller?

Jeg har hengende ett danglebær fra rumpa jeg , henger på utsiden. På størrelse med ..tjaaa..tuppen på lillefingeren.

Gjør ikke vondt , er vanvittig usexy , og jeg får meg ikke til å gå tillegen min med denne.....*pinlig*

Skrevet

Hemoroider blør masse..

Er sånn jeg også har liksom, fikk beskjed av legen om at det er en type kjønnsvorter.. kommer OFTE i svangerskap, uten at man har blitt smittet av noen, for alle er visst bærere av viruset..

Men mine er blitt betente og grusomt vonde da :(

Men hvis du er usikker, gå til legen - for det kan bli VONDT!!!

Skrevet

Ja må vel det.. Forferdelig pinlig da...

Hva skal jeg si ?

" Hey , jeg har en duppedings i rævva , skal vi se på den eller , kjære Doktor?? ".....

Uff jeg er såååååååå feig på slikt som dette....

Skrevet

Jeg satt og var KNALL rød i ansiktet jeg, når jeg skulle fortelle det.. ikke nok med at legen er vår familielege, men hun er også en god familieVENN =/ men men..

Det er visst veeeeldig vanlig og ha, og behandles lett... Problemet er bare det, at siden vi er gravide, kan ikke vi kjøpe den "gjør det selv" penslingen på apoteket, for den skader fosteret!

Bare forklar at du har en plagsom "vorte lignende ting" i rompa, og lurer på om h*n kan se på den =)

Jeg måtte ikke "opp i stolen" engang, bare la meg på siden på beken og lot hun finne frem selv ;P haha..

Skrevet

Hehehe.. ja , nei jeg skal vente til baby er kommet....

Samboeren min maser ofte om analsex , menne... jeg har ikke så yst å vise han rumpa mi , så jeg skal ta det da ..

Skrevet

Heldigvis vet sambo om dette da =) og han bryr seg ikke i det hele tatt, tvert i mot gjør han ALT for at jeg ikke skal plages så mye,,

Men husk at, hvis den begynner å gjøre vondt, MÅ du ordne d før fødsel, for legen sa til meg at hvis den sprekker under fødsel, kan ungen bli smitta :(

Lykke til med danglebæret ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...