Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Skal jeg levere nav skjema til arbeidsgiver også, eller finnes det andre skjemaer som hun skal ha? spurte henne i dag,, hun ante ikke, har ikke vært gravide på jobben på nesten ti år.....ekke rart at sjefen hater meg, går i 50 prosent nå..
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 på jobben min fyller jeg ut et skjema til jobb, og et annet til NAV. Synes sjefen din bør finne ut hva du behøver. Evt personal/lønn.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Det er et eget skjema som du skal fylde ut sammen med arbeidsgiveren din... Å det skjemaet skal arbeidsplassen din ha og det er di som formiddle det videre!!!! Men du må også levere søknadskjemaet som Nav har!! Altså du må fylle ut 2 søknadskjemaer, men di er ulike!!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Sjefen din har ingen grunn til å hate deg selv om du jobber redusert! Norge trenger barn, og da må kvinner føde dem. Altså gjør vi en kjempejobb for samfunnet, og det burde sjefen din også se! Mange av oss klarer ikke jobbe fullt når vi er gravide, det er bare sånn det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå