~turbogutten og lillebror~ Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Gutten var bruker nå et bilsete som heter noe som besafe izi combi. Det står at dette seter er fra 0-4 år og 0-18 kg... Men er det noen som her brukt dette setet fra starten? Gutten vår fikk det da han var 5mnd ca... Men sitter en nyfødt godt i det??
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Hvis det er et type sete som jeg ser på fra besafe 0-18 kg, så ville ikke jeg brukt dette på en nyfødt. Det er altfor rett i ryggen. Men at det kan brukes fra babyen er ca 7-8 mnd...(det vil med andre ord si fra 0 år). Usikker. Ville sendt forhandler en mail og spurt jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå