Gå til innhold

Lure på noe om bilsete...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten var bruker nå et bilsete som heter noe som besafe izi combi. Det står at dette seter er fra 0-4 år og 0-18 kg...

Men er det noen som her brukt dette setet fra starten? Gutten vår fikk det da han var 5mnd ca... Men sitter en nyfødt godt i det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er et type sete som jeg ser på fra besafe 0-18 kg, så ville ikke jeg brukt dette på en nyfødt. Det er altfor rett i ryggen. Men at det kan brukes fra babyen er ca 7-8 mnd...(det vil med andre ord si fra 0 år).

 

Usikker. Ville sendt forhandler en mail og spurt jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...