Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hei, jeg har satt inn 2 egg og skal teste meg til uken. Kan du se hva som skjer?? (god følelse :-)) Jeg 09.06.65 min mann 23.07.74 Med forbehold at det kan bli feil; venter spent på svar! Tusen takk ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Dytter... Håper noen vil svare!!!
Mamalari Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Får opp et ja på at testen vil bli positiv.. Men husk jeg kan ta feil. Får også opp at det blir en gutt
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Hurra!!! Nå ble jeg kjempeglad !!! Tusen takk og uansett så gjør du iallefall dagene frem til jeg skal teste MYE lettere. Èn ting til; så du bare et barn? Jeg fikk nemlig inn 2 egg (Veldig glad uansett, bare det går bra..) Klem!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Dytter................... Får jeg ett eller to barn (har satt inn 2 egg - IVF )
Mamalari Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Fikk opp ja på at begge eggene blir befruktet.. Og alt ser ut til å gå bra. Så hvis jeg tar rett så blir du nok tvillingmamma. Grunnen til at jeg ikke fikk opp det med en gang kan være at jeg ikke spurte/ eller tenkte på det. Spurte bare om du kom til å bli gravid og kjønn. Og siden jeg bare fikk opp et kjønn blir det nok tvilling gutter, hadde jeg fått opp en av hver når jeg hadde spådd deg først hadde det vært lettere for meg å se det med en gang..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Tuuusen takk! Hvis dette stemmer skal jeg gi deg beskjed :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå