mamman til snupp Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Var det øreakupunktur, eller fikk dere nåler noe annet sted? Jeg var på modningsakupunktur i dag, og fikk 4 nåler i øret. Har det hjulpet for noen?
Månestrålen :-) Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Jeg er 1 dag på overtid, og var en gang på modningsakupunktur i uke 38 og en gang i uke 39. I dag fikk jeg nåler for å sette i gang fødselen og hvis det ikke skjer noe i løpet av et par dager skal jeg tilbake. Jeg fikk nåler i lilletåen, på innsiden av ankelen og ved kneet.
Minlillepudding Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg har ikke termin før om 10 dager, men vært på modningsakupunktur/få igang fødsel nå tre dager på rad. Fikk nålene på innsiden av ankelen/foten og leggen ved kneet. Men det jeg synes er rart er at ei venninne av meg fikk nålene i håndledda og magen? Er det ikke litt merkelig at de setter så forskjellige steder da.. Forøverig ikke merket noen virkning av dette:)
mamman til snupp Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 Høres ut som det er en del forskjellige variasjoner da ja!! ) Da får man vel bare vente å se om det har noe for seg!
2 søte små:-) Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Jeg fikk også på lilletåen, rundt om på ankelen og 2 ved kneet. Etter første behandlig på fredag har jeg hatt masse kynnere og "ømhet i sjeden". Skal på ny behandlig i morgen - spennende dette!
Micha.. Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 dere som har fått il lilletåen , ankelen og kneet....gjorde det vondt.. Jeg skal prøve dette nå en av dagene, men er litt pyse når det gjelder nåler.. Har prøvd akupunktur flere ganger før, men synes at det er vondt..
2 søte små:-) Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Jeg synes ikke det var vondt - kun den ene i ankelen var litt ubehagelig, men det gikk fort over. Jeg sovnet på benken når akupunktøren gikk ut, så jeg slappet godt av kan du si:-)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Fikk på hendene, fotbladene, leggene og muligens et par til...husker ikke helt...
shimonie Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 jeg fikk to stk nederst i korsyggen, en ved tommelen, to på leggen, to på magen, en på foten. tror det var det. fikk masse kynnere etterpå, og følte meg tilogmed litt "hjulbeint", akkurat som om babyen hadde lagt seg ennå litt mer ned. hehe.. har tro på det her jeg da. er såååå klar! men litt merkelig at de setter nålene på så forskjellige steder. noen som har sett den linken om acupresure som lå her på bim for noen dager siden? de bruker i hvertfall en del av de samme punktene som akupunktøren min gjør. har noen linken til den siden igjen? husker ikke se hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå