Gå til innhold

Hva jeg HATER med å være gravid!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Kvalme

2. Å SPY

3. Det at hvis jeg skulle være så heldig å klare å holde noe nede så er jeg garantert å få diare et par timer senere

4. Å vite at jeg kan måtte leve med punktene ovenfor i nesten 7 mnd til ( hvis dette sv.skapet blir likt det forrige!!!!)

Fyll på med ditt:) og velt deg i selvmedlidenhet sammen med meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker egentlig å være gravid jeg, litt minus med bekkenløsning.

Ellers er kvalemen og vannet i kroppen litt kjipt.

Skrevet

1. Være full av hormoner som totalt endrer personligheten. Til tider har jeg ikke kjent meg selv igjen. Slitsom for meg og slitsomt for andre.

2. De helvetes tårene som kommer uansett hvor mye en prøver å stoppe de. Spes når dette er langt fra hvordan en tidligere var.

3. Være fanget i egen kropp!

4. Bekkenløsnngshelvete!

5. At den fantastiske energien som skulle komme i 2.tri aldri kom. På slutten og like trøtt og sliten.

6. Gå fra ressurssterk jente til en krøpling i sofaen.

7. Frykten for at jeg aldri finner meg selv igjen psykisk og fysisk.

8. 30kg som plutselig kom fra en eller annen plass.

9. Hender som verker og ikke fungerer pga al for mye vann i kroppen!

10. Andre gravide som ikke forstår at det er mulig å bli dritt lei og klage over alle plager når vi er velsignet med det mirakelet vi er. Lett å si når en har form og fysikk til å jobbe hele svangerskapet!!! Selv om jeg blir lei betyr det ikke at nurket mitt er mindre satt pris på!

11. Til slutt: Mannfolk som etter 9 mnd'ers sykemelding enda tror det er pga litt trøtthet! Ikke har forståelse for at ting er tungt, vondt og til tider utrolig slitsomt!!!

Det var deilig det! Takker for meg:)

Skrevet

1. Bekkenløsning

2. Å stå opp om natta en gang i timen for å pisse.

3. Å trenge hjelp til å komme meg opp i fra sofaen, eller til å ta av skoene.

4. Halsbrann

5. å bli mer å mer utålmodig og selvmedlidende for hver dag som går, bare 23 dager igjen nå,...

Skrevet

hei hei!

egentlig burde jeg ikke si noe her, for jeg skjønner at det er mye å irritere seg over, men tenk deg så heldig du er som ER gravid! håper de siste mnd dine ikke blir så forferdelige.

Du kommer til å bli en god mor!

Hilsen meg

Skrevet

Hehe:) Føler jeg nesten må krangle litt når jeg først er på kranglesiden, men om du hoppet over punkt 10 to innleggg over så les en gang til!

Jeg er overlykkelig over å være gravid, men hissige svangerskapsplagerer kombinert med et mannfolk som ikke forstår seg på en DRITT sliter på en! Og ja,jeg er sikker på at jeg blir en fantiastisk mamma:)

Hei og hopp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...