Karoline's*mamma Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Kan nokon fortelje meg kva som skjedde på Grey's igår? Har lagt med spysjuka sidan igår ettermiddag og fekk det desverre ikkje med meg. Og så ka mannen fortelje at Meredith er død!?!? Stemmer det? Han såg berre eit klipp, så han kunne ikkje seie meir, me trudde ho var død!
~Snublefot~ Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Ho drukna, og ble kraftig nedkjølt. McDreamy henta ho opp av vannet. Det siste vi så var at de sa at de kom til å miste henne, og at ho "våkna opp" med han Denny og han bombemannen som sprengte seg i filler, og spurte dem om ho var død...
~Snublefot~ Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Men siden serien heter Grey's, så tviler jeg sterkt på at ho forblir i den tilstanden...
Karoline's*mamma Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 Oi, då hadde mannen heilt rett. Tusen takk for svar. Men eg håpar likevel på at ho klarar seg
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Har hele sesong tre på dvd så fremover nå skjer det mye rart!! Men reprise for igår er på tv2zebra lørdag ca kl 22.
3b@rnsmor-30* Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 søstra mi bor i sverige, og de ligger 4 mnd lenger frem i tid enn oss.. hun sa også at det skjer såååååå mye rart fremover...
Karoline's*mamma Skrevet 28. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2007 No vart eg nysgjerrig på kva som skjer framover. Men MÅ berre la vere å spørje meir... ...logga ut før eg spør meir...
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Ja gled dere i massevis. Dere kan laste sesong 4 fra limewire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå