to søte små Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Noen andre som også har det sånn? Hun er utrolig klengete og jeg kan ikke gå to meter ifra henne uten at ho gråter.... hvor lenge skal dette vare??????)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Men hva gjør du da når hun begynner å gråte? Hvordan reagerer du?
mizz25 Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Men herregud,ho har da vel bare en periode kor ho vil vær ekstra nær dæ... Min på 15 mnd følg med mæ overalt å må da få lov te det =)
to søte små Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 He he he....!!! "Ja, herregud sææælfølgæælig må de få lov te det!!!!!!!!!!!!!!" hi hi Har noen sagt noe annet?) Har du hørt om det å komme med hjertesukk, komentarer osv uten at man tror at noe er galt for det? jatta jatta jatta;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå