Gå til innhold

skal det her være mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa på to år hadde dobbel ørebetennelse for noen uker siden. det ene øret rant i nesten to uker, så legen tok en test av det som rant.. igår var vi hos legen på sjekk og fikk da vite at hun hadde hatt streptokokker i øret. greia er at vi ikke har brukt antibiotika for å ta knekken på det. brukte ingenting..

fikk respet på fredag på antibiotika, men ville ikke ta de siden det slutte å renne en uke før det. så da hun sjekket øret i går var legen litt i sjokk, for begge ørene var helt friske og fine..

skal tilbake og sjekke igjen i januar for sikkerhets skyld, siden hun aldri har opplevd at streptokokker har tatt knekken på seg selv...

snodig?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres rart ut, men de kan kanskje ha rent ut av seg selv? Vet ikke jeg:p

Skrevet

Snodig ja... Visste han hva som hadde skjedd?

Skrevet

legen ? nei hun skjønte ingenting, hun så ut som et spm tegn hehe..

men jeg har jo gitt henne reiki healing hver dag og da.. kanskje det var det som gjorde susen ;)

Skrevet

det betyr jo bare at hun har et bra immunforsvar som klarer å rydde opp selv. de fleste antibiotikakurer brukes mer for å forkorte sykdomsforløpet (mindre smerter, mindre sjanser for komplikasjoner) enn fordi man tror at det ikke hadde ordnet seg uten. men det hørtes jo ille ut, så syns du skal gi immunforsvaret hennes en klapp på skuldra :)

Skrevet

ja, men jenta hadde ikke vondt før øret nr to kom igang, og det gikk over på 2 dager og sprakk ikke.. så det første øret som hadde streptokokker merket jeg ikke noe til før det var hull.. hun sov seg gjennom hele greia.. fikk jeksler samtidig, så reagerte ikke på all sovinga. hadde ikke feber heller ..

men har en snodig unge hehe.. hun er rett over to år og har vel hatt feber to ganger eller tre.. er super forkjøla nå og infeksjon på begge øyene, men null feber! så hun tåler nok endel, lucky girl :)) men sier heldigvis ifra når det er vondt og da, hadde omgangssyke i helgen og da var det au i magen dagen lang hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...