kompemor Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg fjernet en plagson visdomstann for 2 uker siden. Dette var ganske komplisert og en kirurg måtte fjerne den. Hadde jo hevelser, sting og plager en ukes tid. Det meste er over nå, men en ting er fortsatt et stort problem. Jeg kan ikke gape høyt nok til å spise vanlig, og synes det tar lang tid før dette blir bra. Kan det være at det er "sydd for stramt"? Håper jo at jeg slipper mer styr og at det går seg til av seg selv men begynner å bli litt nervøs... Noen som kan tro noe om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå