Gå til innhold

noen med peiling på tenner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fjernet en plagson visdomstann for 2 uker siden. Dette var ganske komplisert og en kirurg måtte fjerne den. Hadde jo hevelser, sting og plager en ukes tid. Det meste er over nå, men en ting er fortsatt et stort problem.

 

Jeg kan ikke gape høyt nok til å spise vanlig, og synes det tar lang tid før dette blir bra. Kan det være at det er "sydd for stramt"? Håper jo at jeg slipper mer styr og at det går seg til av seg selv men begynner å bli litt nervøs...

 

Noen som kan tro noe om dette?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...