Gå til innhold

Må vite om jeg er gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste mens startet 4 November, jeg hadde ubeskyttet samleie den 15 november. Har dei siste dagene hatt murring, nesten som menssmerter. Og i 5 dager har jeg hatt veldig såre brystvorter. Har testet 2 ganger allerede, men begge negative. Kan dette alikevell være tidlige graviditetssymptomer.. At det bare var for tidlig å teste.. Trenger virkelig å høre hva andre har opplevd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... vanskelig å si.. Det kan jo være du er gravid..

Men er kanskje litt i tidligeste laget å teste nå.. hadde selv mensen 07.11 og vet jeg må prøve vente til ca 06.12 for å teste - i allefall om jeg skal ha et mest mulig rett resultat..

lykke til :)

Skrevet

Blææææ.... Så utrolig lenge å vente. Hvordan få dagene til å gå ;)

Lykke til du og

Skrevet

jeg vet d... vanskelig å få tiden til å gå fort, FORT, når det eneste du ønsker å vite er om du er gravid eller ikke..

samme her, full av symptomer, men vet at jeg må vente i allefall fem dager før jeg tester... tenker teste lørdag 08.12. leeeeenge til!

har du prøvd lenge???

Skrevet

Ikke egentlig planlagt det, men vi har ikke vært så veldig forsiktig det siste året. Så en kan vell ikkje være så veldig overasket.Ting skjer jo alltid for en grunnn;)

Skal på julebord me jobben i morgen og vet ikkje helt hvordan jeg skal gripe ann den saken.:)

Tenkte teste Mandag, Da klarer jeg ikkje vente lenter... Innbiller meg alle mulige ting også nå. I går jeg var ute å gikk med en vennine, ble jeg plutselig kjempe kvalm og måtte sette meg ned. Kanskje fordi jeg ikkje hadde spist på noen timer... Eller.. He he. Og har jeg ikkje litt vondt i hodet med...

Skrevet

Hmm.. jeg hadde første dag av siste mens 5 nov. med 28 dagers syklus skal jeg da ha mensen 2. des..

Har du 28 dagers syklus du og skal du vel ha i morgen!?!? Da kan du vel teste på morgenurinen i morgen???

Skrevet

Har alltid hatt syklus på ca 30 dager. Og har begynt å håpe litt for mye no. Nesten litt redd for å teste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...