Gå til innhold

Puuuhhh.... litt roligere nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som får barn til å endre søvnmønster totalt, fra en dag til en annen?

De siste 2 ukene har leggingen i dette huset vært et h.... uten like... Snuppa skal ikke sove, hun begynner med alt mulig annet. Drar leker inn og ut av senga, kommer opp i ett sett. Bare tuller og nekter å sove. I dag var hun tydelig trøtt da kl nærmet seg 20 så jeg øynet et håp om at hun var på vei tilbake i normal rytme... Men neida.. Hun har allurat sovnet nå.. I går sovnet hun 2230....

Allikevel er hun ikke trøtt om morgenene, hun er derimot mer våken og lettere å få opp nå enn tidligere.

Det kan da ikke være normalt at en 3 åring klarer seg fint med 9 timers søvn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har akkurat vært igjennom en drøy uke med masse tull på vår 20-månding..... Men det gikk over! Helt av seg selv! Bare hold på de rutinene dere allerede har, sier jeg. Jeg vet ikke hva endringene kan komme av, her har det vært litt vond hals og litt rart søvnmønster på dagtid en stund. Men det har gått tilbake til normalen. Mulig hun trodde hun skulle ha kortere dupp på dagen, og så prøvde seg litt med det, men så fant hun nok ut at det var litt tidlig å begynne med det ;o)

Skrevet

Vi har akkurat vært igjennom en drøy uke med masse tull på vår 20-månding..... Men det gikk over! Helt av seg selv! Bare hold på de rutinene dere allerede har, sier jeg. Jeg vet ikke hva endringene kan komme av, her har det vært litt vond hals og litt rart søvnmønster på dagtid en stund. Men det har gått tilbake til normalen. Mulig hun trodde hun skulle ha kortere dupp på dagen, og så prøvde seg litt med det, men så fant hun nok ut at det var litt tidlig å begynne med det ;o)

Skrevet

Vi har til nå holdt på rutinene.. men det går hardt utover min tynnslitte tålmodighet å legge ungen tilbake i senga 100 ganger i løpet av den første timen... Hun går ut av senga si og finner påa lt mulig annet..

Samboer er inne i en ekstremt travel periode nå rett før jul og er så og si aldri hjemme på kveldene... Jeg blir bare så utrolig sliten og sint at jeg klarer jo ikke å være rolig heller... Ikke gøy når snuppa ligger og gråter fordi jeg er sint på henne... Vi snakker rolig sammen også og ier unnskyld til hverandre og hun lover å slutte med dette tullet.. men det går nøyaktig 3 minutter så er det på'n igjen.

Sa til samboer i stad at neste kveld han er hjemme skal jeg UT av huset og finne på noe helt annet! Og ikke være tilbake før lenge etter at hun har kommet seg i seng...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...