crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hun ligger nå på eget rom.. flinke jenta:) men... dersom jeg legger henne ned for å sovne av seg selv bruker hun lett 1 1/2 time for å finne roen, da er hun helt uttafor seg sjøl å helt vill i fletta, hyler flirer å spreller som besatt. (hun gråter ALDRI) Stryker jeg henne derimot på kinnnet når jeg legger henne ned, ja da sovner hun i løpet av 30 sekunder (!?!?) overdriver faktisk ikke her, hun slokner som et lys...... Hva gjør jeg.... alt 1 eller 2? Bør hun sovne av seg selv??
Plutselig_gravid Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Ville brukt alternativ 2. Altså at du stryker henne til hun sovner. Når det ikke funker lenger, altså at det tar lang tid før hun sovner selv om du stryker på henne, ville jeg gått over til alternativ 1. Altså å lære henne å sovne selv:o)
Silker Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Vet ikke hva som er mest riktig jeg, men her i huset praktiseres alternativ to
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 er jo mest praktisk da... sovner med en gang.. er bare redd vi lager oss problemer etterhvert som hun blir større.. ikke vet jeg:)
Leandermamma Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Jeg synger so ro lillemann, og holder han i hendene til han sovner. Tar ca 2-5 min. Mye bedre det enn at de skal kave seg opp for så å bli overtrøtt. Stryk i vei du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå