Gå til innhold

Hva er det fineste guttenavnet???


Anbefalte innlegg

Skrevet

holder en knapp på vetle jeg.....men ikke min mann!!! hjelp oss med alternativer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er heeelt enig : vetle synes jeg også er fint, det skal nestemann (som aldri kommer) hete

 

hva med erlend, viljar, sindre??

Skrevet

Didrik

Jonas

Linus

Sindre

Fredinand

 

Mange fler og, men det var de første :) Sliter med å få samboern til å like det jeg vil ha på neste om det blir gutt, nemlig Didrik.

Skrevet

ferdi and?

 

nei, dere tar heeeelt feil, det fineste er jo .. JONAH .. !! :):):)

Skrevet

nei du har stokka om på bokstavene lenej ;p

 

der fineste er jo JOHAN !!!

 

det skal gutten vår hete! Om vi får en da... bare jenter hittil ;)

Skrevet

Jeg har forelsket meg i Ulrik! Jeg vet ikke om noen her som heter det, og syns det er helt nydelig!

 

Ulrik

Skrevet

Har aldri tenkt noe særlig på guttenavn siden vi raskt visste at både kommende baby og forrige var jenter.

Men de jeg umiddelbart kommer på og som jeg liker :

 

Vetle er forresten veldig fint

Heine

Lukas

Jonas

Viljar

Karle

Jardar

Ander

 

Skrevet

Vetle er et koselig navn. Det heter sønnen til venninna mi, en skikkelig rabbagast ;)

 

Ellers liker jeg:

 

Erik

Even

Oliver

Joachim

Hans

 

.......

Skrevet

Daniel (men det er vel kanskje det mest oppbrukte.. Men jeg liker det mer.. Normale ifh til det sjeldne..)

 

Jonas eller Jonah. Neste gutt jeg får skal hete Jonas regner jeg med:p

 

Vetle liker jeg ikke.

Men det er meg.

 

Skrevet

dette er vanskelig!!! Jentenavn er jo så mye enklere!!

men nå står Vetle, Emil og jonas på listen min!!!!

Skrevet

Torjus, ingen over ingen ved siden av... men jeg laget en jente, så du kan få det ;)

 

 

Skrevet

sebastian er det fineste.. og thomas er et fint guttenavn:) så noen hadde nevnt viljar.. det het hesten min..hihi:) søtt navn da..

Skrevet

så søt du er!!! TAKK!!!!!:)

Skrevet

hihi, mini sku egentlig hete Johan. men så falt eg fullstendig for jonah, å det ble og er en jonah.. :)

 

får eg en til, skal han hete ørjan. å storebror heter jøran.

Skrevet

Stefan selvfølgelig;o)

Skrevet

Linus som gutten vår:)

Theodor

Simen

Alexander

 

 

Skrevet

Theo Andreas skulle gutten min hete..men det ble jente..

 

Synes også at Bendik er et fint navn.....

Skrevet

Benjamin er en av mine absolutte favoritter. Ellers....

 

David

Felix

Mikael

Noah

Ludvig

Skrevet

råååsa-på-tjukka:D

 

Syns seriøst det er lettere å finne et guttenavn jeg! ;)

Tok meg bare noen dager med Daniel. Og nå har jeg bestemt navn til neste barn også, selv om jeg ikke er gravid!! :D

Men det er både gutt og jente.. Men det letteste var definitivt til gutten... ;) hehe

Skrevet

Jonathan!!!!Bare prinser heter det =)

Skrevet

Sebastian seffern :)

og

Emil

Magnus

Erik

Luka

Sindre/Sondre

Daniel

Truls

Eyvind

Henrik

Stian

 

liker mange av de litt "eldre" navnene som du kanskje ser :)

Skrevet

Sondre, Simon og Didrik liker jeg :-)

Skrevet

Sindre (det heter prinsen min)

Bendik

Vetle

Elias

 

Og en hel haug med fler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...