råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 holder en knapp på vetle jeg.....men ikke min mann!!! hjelp oss med alternativer!!!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 er heeelt enig : vetle synes jeg også er fint, det skal nestemann (som aldri kommer) hete hva med erlend, viljar, sindre??
Turid Laila Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Didrik Jonas Linus Sindre Fredinand Mange fler og, men det var de første Sliter med å få samboern til å like det jeg vil ha på neste om det blir gutt, nemlig Didrik.
lenej :o) Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 ferdi and? nei, dere tar heeeelt feil, det fineste er jo .. JONAH .. !! :)
strekkmerketrollet Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 nei du har stokka om på bokstavene lenej ;p der fineste er jo JOHAN !!! det skal gutten vår hete! Om vi får en da... bare jenter hittil
Gjest Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Jeg har forelsket meg i Ulrik! Jeg vet ikke om noen her som heter det, og syns det er helt nydelig! Ulrik
MamiMaribel Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Har aldri tenkt noe særlig på guttenavn siden vi raskt visste at både kommende baby og forrige var jenter. Men de jeg umiddelbart kommer på og som jeg liker : Vetle er forresten veldig fint Heine Lukas Jonas Viljar Karle Jardar Ander
lykketrollet:) Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Vetle er et koselig navn. Det heter sønnen til venninna mi, en skikkelig rabbagast Ellers liker jeg: Erik Even Oliver Joachim Hans .......
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Daniel (men det er vel kanskje det mest oppbrukte.. Men jeg liker det mer.. Normale ifh til det sjeldne..) Jonas eller Jonah. Neste gutt jeg får skal hete Jonas regner jeg med:p Vetle liker jeg ikke. Men det er meg.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 28. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. november 2007 dette er vanskelig!!! Jentenavn er jo så mye enklere!! men nå står Vetle, Emil og jonas på listen min!!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Torjus, ingen over ingen ved siden av... men jeg laget en jente, så du kan få det
lillegull:) Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 sebastian er det fineste.. og thomas er et fint guttenavn:) så noen hadde nevnt viljar.. det het hesten min..hihi:) søtt navn da..
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 28. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 28. november 2007 så søt du er!!! TAKK!!!!!
lenej :o) Skrevet 28. november 2007 #16 Skrevet 28. november 2007 hihi, mini sku egentlig hete Johan. men så falt eg fullstendig for jonah, å det ble og er en jonah.. får eg en til, skal han hete ørjan. å storebror heter jøran.
Stjerne37 Skrevet 28. november 2007 #18 Skrevet 28. november 2007 Linus som gutten vår:) Theodor Simen Alexander
Tomine is my star Skrevet 28. november 2007 #19 Skrevet 28. november 2007 Theo Andreas skulle gutten min hete..men det ble jente.. Synes også at Bendik er et fint navn.....
Gjest Skrevet 28. november 2007 #20 Skrevet 28. november 2007 Benjamin er en av mine absolutte favoritter. Ellers.... David Felix Mikael Noah Ludvig
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. november 2007 #21 Skrevet 28. november 2007 råååsa-på-tjukka:D Syns seriøst det er lettere å finne et guttenavn jeg! Tok meg bare noen dager med Daniel. Og nå har jeg bestemt navn til neste barn også, selv om jeg ikke er gravid!! Men det er både gutt og jente.. Men det letteste var definitivt til gutten... hehe
¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 28. november 2007 #22 Skrevet 28. november 2007 Jonathan!!!!Bare prinser heter det =)
BettyBoob Skrevet 28. november 2007 #23 Skrevet 28. november 2007 Sebastian seffern og Emil Magnus Erik Luka Sindre/Sondre Daniel Truls Eyvind Henrik Stian liker mange av de litt "eldre" navnene som du kanskje ser
Hot Midget ! Skrevet 28. november 2007 #24 Skrevet 28. november 2007 Sondre, Simon og Didrik liker jeg :-)
Lykke*Li Skrevet 28. november 2007 #25 Skrevet 28. november 2007 Sindre (det heter prinsen min) Bendik Vetle Elias Og en hel haug med fler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå