Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 ser på leiligheter på finn nå, er jo så billig der! hvertfall i forhold til her.. har ikke sjans til å få kjøpt meg noe her.... hvordan trives dere\ vokst opp der, eller innflyttere\ fortell litt da!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 hallo!!!! du kan da ikke vurdere å flytte dit! kom deg til andre siden av byen, du, så er det billigere enn der du bor... hvis dere flytter dit kommer vi jo aldri til å sees da.... (
chill+enda en til Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg vokste opp i Skien. Bor ikke der nå. Trivdes igrunn veldig godt jeg, kunne tenkt meg å flytte hjem igjen. Byen er ikke så stor, det skjer vel ikke så mye der... Men ikke alle som har behov for det heller da. Du kan jo ta deg en titt på lokalavisene om du vil www.ta.no www.varden.no
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 har du bytta nick uten å gi meg beskjed!!!!!!!!!!!!!!! fy skam, he he he!!!!! har ingen flytteplaner, bare fabler, he he... tør ikke flytte avgårde helt alene uten å kjenne noen, er vant til å ha masse kjentfolk og familie i nærheten.... men sånn om noen år så har jeg ikke råd til å få kjøpt noe her.....må nok flytte avgårde da tror jeg, vil heller ha stor leilighet enn en knøttliten 2 roms i bærum liksom... sukk!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Når du er vandt til å bo er du bor så vil jeg neppe tro du vil trives i skien/porsgrunn. Det er kjempe fint der, og veldig koselig (vi har sommerhus der) MEN jeg synes alltid det er deilig å komme hjem igjen. Jeg trives hvertfall veldig med å bo i nærheten av en storby, litt flere muligheter liksom. Både porsgrunn og skien er på str med Lillestrøm
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 neida, hakke bytta nick.... haha ) du kan være "vrengte bukselommepupper"... hihi
meg & to små vampyrer Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Jeg trives ikke neri der. Flyttet dit da jeg var 10 og flyttet vekk så fort jeg kunne. Dvs da jeg var 18.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 28. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2007 ha ha ha ha jeg har pokker meg ikke vrengte bukselommepupper!!!!!! er`ru frekk el? he he he ;o)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 ikke nå nei, men når du er ferdig med ammingen... neida, bare tuller med deg.... eller gjør jeg det....? nå kan du lure.... nå skal jeg fortsette med rydding, så vi får snakkes mer en annen gang ) ha en fin kveld!!!!! ps. da jeg endelig fikk lagt meg i badekaret var vannet kaldt.....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 28. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2007 he he he blæææææææææh ;o) Kos deg m ryddingen!! =) snakkes snuppa! Kleeeeeeeeem
mammatilTHEODOR:) Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 jaaaaa:D Jeg flyttet til porsgrunn sammen med sambo i mai, og synes det er en kjempeplass og bo på Kjenner ikke så mange her ennå da, men si fra om du flytter hit , så kan vi bli kjent vettu
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 28. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. november 2007 Skal isåfall si fra jeg! Men blir nok ikke med det første... er alene m barna, så litt avhenging av å bo i nærheten av familie, så jeg kan få hjelp om jeg trenger... men her er det syyyyykt dyrt å kjøpe, så det skjer nok ikke!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå