Gå til innhold

Pentøy til jul...


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tips om hvor jeg får kjøpt noe å ha på meg i jula?Gjerne noe på nettet....er 21 uker og kan ikke bruke kjolene jeg har fra før lenger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.lavida.no

www.svangerskapet.no

 

jeg personlig tenkte jeg skulle kjøpe meg ei penbukse og en fin topp.. orker ikke stresse med kjole eller skjørt iår.. :P

Skrevet

Synes at så mye av det mamma-tøyet som selges på nettet er så vanvittig dyrt,jeg... Mye fint da, men personlig er jeg ikke interessert i å bruke SÅ mye penger på tøy som vil bli brukt så lite...

 

Men uansett, flere av de linkene til nettbutikker med mamma-klær som ligger på denne sida er jo allright å kikke innom da! Har sett masse fint der :)

 

Selv har jeg kjøpt meg en pen,sort omslagskjole på Exit som jeg er veldig fornøyd med. Blir nok jul- og nyttårs-kjolen det! Bare stæsje den opp med litt fancy tilbehør :) Den var faktisk på 70% tilbud oxo, så jeg betalte vel bare 150 kr eller no :)

Skrevet

Selv kommer jeg til å bruke "vanlige kjoler" denne gangen, vil være mellom 6 og 7 mnd på vei. Ikke fordi jeg ikke har mage (for all del), men på grunn av den gunstige moten. Synes det er ganske mange topper/tunikaer og kjoler med høyt liv og/eller med stretchy stoff, så det kan jo være du finner noe i vanlige klesbutikker også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...