Regnbuens barn™ . Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Lyder navnet Rodrina Marco kjent i dine ører??
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2007 Jeg vet du er her... hehe...=)
Labbetøs Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Der fant jeg den. Så den ikek før nå. Vi driver å trener til et danseshow her i stua nå (jeg og gubben skal ha show på fredag) så jeg er bare støtvis innom. Men JA, det høres kjent ut ja. Herlige lille snuppa mi skal bare komme hjem til mor! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå