Gå til innhold

ang barselbesøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det dumt å ta med 2-åringen? Drar dere helst uten barna i den alderen når dere drar på besøk til venninner? Eller hva ville dere foretrukket om dere fikk besøk? For slitsomt, eller hyggelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg var i form etter fødsel - hadde det bare vært hyggelig med noen små på besøk også ;o))

Skrevet

Jeg mener hjemme, ikke på sykehuset

Skrevet

Kommer litt an på, hvor aktiv er 2-åringen etc? Og hvor mange uker siden er den hun dere skal besøke fødte? Ville ikke blitt så lenge ihvertfall! Ta med kake el. :-)

Skrevet

Tror det er mange meninger. Selv syntes jeg det var slitsomt når venninner tok med barn. Så jeg dropper å ta med snuppa på den første visitten! =)

Skrevet

jeg tok med min to-åring da vi dro på barselbesøk til min kusine. Han var rørende omtenksom mot den lille og tittet forsiktig opp i vuggen, hvisket opprømt "mamma, sjå!" , strøk henne på kinnet og susset henne i hånden (det gjør jeg alltid med han når han skal sove).

Når han ble lei satte vi på elias-dvd'en jeg hadde tatt med. Var veldig ukomplisert egentlig.

Skrevet

hør med hun som ligger der. det er hun som vet om hun orker eller ikke.

det værste jeg vet er når noen dukker opp uten å si i fra så spørr hun først. Da blir du helt sikker :)

Skrevet

kommer ann på.. men jeg kunne tatt i mot besøk av barn hjemme men ikke på sykehuset.. kjenne rjeg får angst bare med tanken.. hehe

men folk er forskjellig,

Skrevet

glemte å si at dette var hjemme hos henne to uker etter at hun fødte. Hadde aldri tatt med gutten min på barselbesøk på sykehus.

Skrevet

Ville ikke gjort det på sykehuset :-)Hadde en tøff tid selv, så jeg ville ikke tatt med - med mindre de sa de gjerne ville det.

Men er hjemme, og noen uker siden.

Skrevet

Som sagt, tror jeg ville vurdert 2-åringen litt. De er jo ganske ulike i den alderen, noen er "helt propell", andre kan man lettere avlede m rolig lek el...

Skrevet

Jeg ville ikke ha tatt med tuppa, hun er høyt og lavt og veeeldig sprudlende, eneste som roer henne er hvis jeg leser en bok eller leker med henne, men da hadde jeg jo ikke fått hilst ordentlig på babyen.

Skrevet

Hadde nok ikke tatt med meg små barn. Det er noe med at den som nettopp har født også skal få all oppmerksomhet rundt sin fødsel og sitt barn, akkurat ved det første møte synes jeg:-) Det er jo noe stort som har skjedd og andre barn blir litt uinteressante akkurat ved det møtet;-)

Skrevet

jeg har aldri nekta noen å ta med barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...