Gå til innhold

Fy fader, den hersens samvittigheten... altså.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde egentlig tatt juleferie med god samvittighet. Og for første gang utsatt en oppgave. Hvor jeg bare måtte kaste inn årene. Det har vært en veldig tungt år, dette året. Med skilsmisse og moren min som gikk bort midt i eksamensperioden. 5 eksamner (som jeg bankibordet bestod). Etter at jeg fikk landet litt igjen kom bearbeidelsesperioden..

Jeg er bare sliten. Men, føler ikke jeg har tid til å ta det med ro. Og det er noe tøv, egentlig. Jeg vil ha bort denne samvittigheten.. Hulk hulk..

De andre i klassen ser ikke ut til å ha noeproblemer medåutsette en oppgave. Flere har tre - fire utsatte oppgaver. Så får jeg helt hattifnatt av å utsette en eneste en. Føler meg litt kriminell..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå tenker du litt på deg selv - og utsetter den oppgaven til neste år ;o) det er da ingen fare ...som du sier . dette har vært et H ...år for deg - nå er det på tide å senke skuldrene & krava du har til deg selv litt !!

ok ?

Det er en ordre :o))

Skrevet

enig med torpe... Utsett oppgaven og kom sterkere tilbake neste gang. Vi tror alltid at det er ett nederlag å ikke greie alt, men vi kan ikke gjøre det da blir vi bare utslitt og alt blir tungt.

Skrevet

Ja, jeg får sluke stoltheten min. Som oftest hjelper det veldig bare å høre andre si det.. Føler meg helt dust ! Voks opp lizzm..

He he he

Ja..ja.. Takk for svar jenter ! Det gjør litt godt sjøh..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...